וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ מתמוגג מכוכב מנצ'סטר סיטי: "אחד השחקנים הטובים שאימנתי"

גווארדיולה שפע מחמאות ללואיס, שהפך למבשל הצעיר אי פעם במועדון בליגת האלופות: "וואו, איזה שחקן! מדהים". פודן: "מבריק". גם אלברס כיכב ב-1:3 בלייפציג: "שינה את המשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

מנצ'סטר סיטי התאוששה משני הפסדים רצופים במפעלים האנגלים, לניוקאסל בגביע הליגה ולוולבס בפרמיירליג, כשהכניעה 1:3 את ר.ב. לייפציג בגרמניה אמש (רביעי). האיש החם של אלופת אירופה, חוליאן אלברס, עלה מהספסל במצב של 1:1 בדקה ה-79 וסיפק עוד שער נהדר, לפני שבישל לז'רמי דוקו שסגר עניין בתוספת הזמן, אחרי שפיל פודן ולואיס אופנדה כבשו בכל אחד מהצדדים מוקדם יותר. התכולים ניצחו בחוץ את הקבוצה של תאגיד "רד בול" הפעם הראשונה, בניסיון השלישי שלהם.

כאמור, היה זה אלברס שהכריע את המשחק והגיע לשישה שערים ושלושה בישולים ב-569 בקריירה בליגת האלופות (מעורב בשער כל 63 דקות), אבל השחקן הכי מרשים על כר הדשא היה ריקו לואיס בן ה-18. הקשר שהתפתח באקדמיה של מנצ'סטר סיטי פתח והפך למבשל הצעיר בתולדות המועדון בליגת האלופות, כשהכין לפודן את הראשון בתנועה לעומק ומסירת רוחב נהדרות.

ריקו לואיס, מנצ'סטר סיטי. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
המבשל הצעיר בתולדות מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. ריקו לואיס/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

פפ גווארדיולה, שעבר את סר אלכס פרגוסון בכמות הניצחונות כמאמן במפעל הבכיר באירופה, עם 103 שמציבים אותו במקום השני בכל הזמנים אחרי קרלו אנצ'לוטי (109), שפע מחמאות ללואיס לאחר המשחק: "וואו, איזה שחקן!", התפעל הקטלאני שכבר עבד עם כישרונות כמו ליאו מסי, אנדרס אינייסטה וצ'אבי, בין היתר. "אני מאמן 14-15 שנה והיה לי המזל לעבוד עם שחקנים אדירים. למצוא שחקן כמוהו, התנועה שלו לשטחים ריקים בתור קשר אחורי, הוא אחד השחקנים הכי טובים שאימנתי עד היום, בפער. הוא בחור צנוע שלא קיבל הרבה דקות העונה, אבל הוא הולך לשחק הרבה".

פפ הוסיף: "הוא מדהים, שחקן יוצא דופן. רק בן 18, יש לו אופי נהדר, הוא יכול לשחק בארבע-חמש עמדות ולא מפחד, ההגנה שלו ממש טובה, הוא שחקן פנטסטי".

פודן, שגם הוא שחקן בית של סיטי וכאמור נהנה מבישול של לואיס, שיבח את בוגר האקדמיה: "אני חושב שהוא היה מבריק בקישור הערב, הוא שבר המון קווים. לריקו יש את האומץ לשחק בגיל כל כך צעיר, ואני שמח בשבילו. זה נחמד שיש שחקן מהאקדמיה איתי על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה מברך את ריקו לואיס. Maja Hitij, GettyImages
התמוגג ממנו. גווארדיולה מברך את לואיס/GettyImages, Maja Hitij

מילים חמות היו גם כלפי אלברס, שממשיך להשכיח את חסרונו של קווין דה בראונה וסופר שישה שערים לצד חמישה בישולים ב-12 הופעות בכל המסגרות העונה. "חוליאן מעולה העונה, כובש המון שערים, הוא מישהו שאנחנו מצפים ממנו להבקיע שערים גדולים. הוא שינה את המשחק והוא שחקן חשוב מאוד עבורנו". גווארדיולה כבר לא מופתע מהחלוץ: "כששחקן הוא אלוף עולם עם נבחרת ארגנטינה ופותח בהרכב שלה, זה בגלל שהוא שחקן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully