וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הכוכב האדום: "הנפילה במחצית השנייה? תשאלו את המאמן"

כמו נגד מנצ'סטר סיטי, גם ב-2:2 נגד יאנג בויז איבדו הסרבים יתרון מיד עם החזרה מההפסקה ואיבניץ' טוען שבכר הוא הכתובת לתשובות. גלזר זכה למחמאות, הקבוצה פחות: "הבעיות נשארו, המאמן יצטרך לענות על הרבה שאלות". בכר: "ליגת האלופות לא מוחלת על טעויות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

ברק בכר והכוכב האדום בלגרד הריחו עוד במחצית את תחושת הניצחון, כפי שהיה בהפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, אבל מהפך מהיר של יאנג בויז זעזע את האצטדיון הביתי בבלגרד. שער מאוחר של עוסמאן בוקארי העניק 2:2 לקבוצה של בכר ועומרי גלזר שהשיגה את הנקודה הראשונה שלה העונה במפעל היוקרתי. השוער הישראלי סיפק תצוגת הצלות מרשימה, על אף שני השערים ספג, והמאמן ראה את הקרב על המקום השלישי בבית נותר במצב זהה עם הפסד ותיקו לכל צד.

השוער הישראלי סיפק תצוגת הצלות מרשימה, על אף שני השערים ספג, וסחט מחמאות מהתקשורת בסרביה: "בזמן שההגנה שלו לא עבדה כמו שצריך, עומרי גלזר היה נהדר בשער וסיפק כמה הצלות חשובות מאוד. ההתקפה של השוויצרים ישבה על השער של הכוכב האדום, ובזמן היה גלזר היה יוצא מן הכלל בין הקורות".

באתר ה"קוריר" המקומי קיבל גלזר ציון 7, נמוך רק משניים מחבריו לקבוצה שקיבלו 7.5, והם סיכמו את המשחק: "יאנג בויז השתלטה לחלוטין על המשחק אחרי ה-0:1 של הכוכב האדום. עומרי גלזר היה גיבור במספר הזדמנויות, אבל גם הוא לא היה יכול לעצור הכל. תיקו זו תוצאה ריאלית לחלוטין במשחק כזה. הבעיות של הכוכב האדום נשארו, בכר יצטרך לענות על הרבה שאלות ויש סימן שאלה גדול לגבי מה שכמה זרים יקרים יביאו למועדון".

עומרי גלזר, שוער הכוכב  האדום בלגרד. Nikola Krstic/Eurasia Sport Images, GettyImages
הופעה גדולה, למרות שני השערים. גלזר/GettyImages, Nikola Krstic/Eurasia Sport Images

בכר סיפר לאחר המשחק על ההוראות שלו לשחקניו והאכזבה מהתוצאה: "ביקשתי מהשחקנים ללחוץ גבוה את יאנג בויז. ספגנו שער לצערי, דווקא אחרי היתרון, אבל זה הכדורגל. אני שמח על חצי השעה האחרונה של המשחק, שיחקנו ונלחמנו עד הסוף. יכולנו לנצח".

המאמן הישראלי הוסיף: "אני לא מרוצה, כי לא ניצחנו והיינו צריכים לעשות את זה. לפעמים בכדורגל אתה צריך קצת מזל כדי להשיג את שער הניצחון. האוהדים היו מדהימים, עודדו אותנו כל הזמן, סחבו אותנו גם ברגעים רעים ואני מודה להם על כך".

"מאוכזב שלא ניצחנו למרות שהיה לנו את יתרון הביתיות. מצטער שלא ניצחנו בשביל האוהדים, היינו צריכים לשחק טוב יותר. עלינו להיות חכמים יותר כשאנחנו מובילים, במחצית השנייה ספגנו שערים בקלות. ליגת האלופות לא מוחלת על טעויות", סיכם המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד לצד גיא צרפתי גיא וייזינגר. רויטרס
קיווה ליותר. בכר/רויטרס

במחזור הראשון נגד מנצ'סטר סיטי הכוכב האדום הובילה בהפסקה, אך ספגה מיד עם פתיחת המחצית השנייה וגם מול השוויצרים קרה בדיוק אותו דבר עם ספיגת שער השוויון בדקה ה-48. אחד מוותיקי הקבוצה מרקו איבניץ' התייחס לכך ואמר: "הנפילה ברמה בתחילת המחצית השנייה? תשאלו את המאמן למה זה קורה, הוא אחראי על זה".

הקפטן אלכסנדר דראגוביץ' הוסיף על כך: "אפשר להיות מרוצים מהנקודה בהתחשב בזה שכבשנו לקראת הסיום. זה חבל שספגנו שוב בתחלית המחצית השנייה, אסור שזה יקרה, צריכים לנתח למה זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully