וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון, הפועל אשדוד, רמת השרון וחולון מושלמות בליגת הכדוריד

ארבע קבוצות עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים. הפועל ראשון לציון סיימה ב-30:30 דרמטי בהרצליה, ניצחון בכורה לקרית מוצקין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

ארבע קבוצות עדיין מחזיקות במאזן מושלם בליגת העל בכדוריד לאחר שלושה מחזורים. האלופה מכבי ראשון לציון עשתה את זה הערב (רביעי) עם 28:35 ביתי על הפועל קרית אונו, מחזיקת הגביע הפועל אשדוד ניצחה 27:31 בנס ציונה, א.ס. רמת השרון שמרה על המאזן עם 29:39 מרשים מול מכבי תל אביב ואילו מ.כ. חולון גברה 31:38 על הפועל רמת גן. את המותחן של המחזור סיפקו בני הרצליה והפועל ראשון לציון שנפרדו ב-30:30, בעוד מכבי קרית מוצקין חגגה ניצחון בכורה - 24:30 על אס"א תל אביב.

מכבי ראשון לציון - הפועל קרית אונו 28:35

ניצחון שלישי לאלופה והפסד שלישי לאורחת. בניגוד לשני המשחקים הראשונים, אונו הגיעה נחושה במחצית הראשונה, ואף הפכה פיגור של ארבעה שערים ליתרון 13:14, אבל פסק זמן של ג'ו מתתיה הוביל לריצת 0:4 של מכבי ראשון לציון לפני הירידה להפסקה. הצהובים הגדילו בדקות הסיום את היתרון. גיא גרא הוביל את מבקיעי האלופה עם 7 שערים. אלון שולמן, ששיחק בעונה שעברה באונו, הוסיף 6, ירמי סידי 5, אביב לייפר 4, נדב ניזרי, על עזריאל ופאבל אטמן 3 כ"א, גאפר חדזימרוביץ' 2, צח מלול ורביד נוימן (בבכורה) 1 כ"א. שוערים - גרדימיר צ'נבסקי סיים עם 11 עצירות. טל אליוכין 4.

ליאור גורמן שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
דרמה בהרצליה. ליאור גורמן מול רוקו מאריץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בני הרצליה - הפועל ראשון לציון 30:30

אחרי ניצחון והפסד בשני מחזורי הפתיחה, לשתי הקבוצות יש כעת גם תיקו ראשון אחרי דרמה נהדרת. הרצליה עם לא מעט אקסים של הפועל (תום שם טוב, אראל צייטלר ושון סלס) פתחה טוב יותר והוליכה 6:8, אבל אז הגיעה ריצת 1:6 של האורחת שהפכה ל-9:12. לאחריה, אסף אוחיון הורחק בכרטיס אדום. אמיר שניידר העלה את הפועל ל-11:14. שון סלס ונמניה גויקוביץ' הקטינו לשער. תומר בודנהיימר עצר את החזרה, אבל שערים של ברק קרמון ועדן ג'ינג'י על הבאזר קבעו שוויון בהפסקה. ליאור גורמן העלה את הפועל ליתרון 28:27, שש דקות לסיום. אסיסט של גורמן לבודנהיימר קבע 28:30. קרמון הקטין לשער, ותום ליבוב השווה ל-30:30 בתוך הדקה האחרונה. הפועל איבדה כדור, ולהרצליה נותרו כ-20 שניות. עדן ג'ינג'י זרק ונעצר פעמיים על ידי אלכסנדר מרקלאו. גם הזריקה האחרונה של ברק קרמון נהדפה בחומה. כבשו להרצליה: עדן ג'ינג'י 8, ברק קרמון 6, נמניה גויקוביץ' 5, רוק מאריץ' ושון סלס 4 כ"א, אסף אוחיון, ניב צורף ותום ליבוב 1 כ"א. עצירות שוערים - תום שם טוב - 5, ליאור שיין - 2. כבשו להפועל ראשון לציון: ליאור גורמן 8, אמיר שניידר 6, נמניה פירבאק ותומר בודנהיימר 5 כ"א, איתי סורקיס 4, שי נתן וסאשה מרקלאו 1 כ"א. השוער מרקלאו סיים עם 14 עצירות.

א.ס רמת השרון - מכבי תל אביב 29:39

המארחת ממשיכה לדהור עם ניצחון שלישי בהפרש דו-ספרתי ואילו הצהובים, שהופיעו בהרכב חסר בגלל קורונה ופציעות, רשמו הפסד שני. אחרי כמעט 20 דקות שקולות יחסית, רמת השרון העלתה הילוך - עם עצירת פנדל ושער ממגרש שלם של השוער שגיא בוניס שהעלו אותה ל-10:15. בן ליברטי, שחטף וגם סחט עבירת תוקף, הוסיף שער, וריסטו וויאצ'יץ' קבע 10:18 במחצית הראשונה שהסתיימה ב-12:19 לקבוצה שמודרכת על ידי עידן מימון. מכבי ניסתה להתקרב, אבל רמה"ש לא איפשרה ובדקות הסיום חטיפה של מילאן פאבלוביץ' ושער של נועם סוסנה הגדילו את היתרון. מילאן פאבלוביץ' הוביל את רמת השרון עם 6 שערים. רם טורקניץ 5, לאונרדו דה אלמיידה 4. נועם סוסה, ריסטו וויאצ'יץ', לידור פסו ואיתי שנפלד 3 כ"א. עומר קלוט, דניאל צרפתי, אוראל נחמני, בן ליברטי ועמית מוטולה 2 כ"א, עילאי לביא (שער בכורה בליגת העל) ושגיא בוניס 1 כ"א. בוניס סיים עם 13 עצירות. רועי בר ציון שותף. דור קלדרון הוביל את מכבי עם 7 שערים. ז'ליקו סוקיץ' עם 5, עמית יודוביץ' ואסף סוכוליצקי 4 כ"א, גיא רש (בבכורה) עם 3. פטר קומנניץ', אורן רווה 2 כ"א, נדב חביב ויפתח כהן 1 כ"א. לוקה ראדוביץ' סיים עם 6 עצירות. אושרי רזניק עם 4.

מ.כ. חולון - הפועל רמת גן 31:38

א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד 31:27

מכבי קרית מוצקין - אס"א תל אביב 24:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully