וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל גברה 0:1 על רן, ליברפול ניצחה את אוניון סן ז'ילואז

הצוללת הצהובה עלתה למקום השני בבית של מכבי חיפה, טרייר חזר אחרי 9 חודשים והחמיץ פנדל בתוספת הזמן. שער בכורה לחראפנברך ב-0:2 של האדומים. 2:2 דרמטי בין מארסיי לברייטון. ווסטהאם, רומא ובאייר לברקוזן נותרו מושלמות

תקציר מהליגה האירופית: ויאריאל - רן 0:1/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית הפגיש הערב (חמישי) מלבד המשחק של מכבי חיפה מול פנאתינייקוס, מפגשים מרתקים נוספים במפעל השני בחשיבותו באירופה. ויאריאל ניצחה בבית של חיפה את רן בדרך למקום השני, ליברפול, רומא ובאייר לברקוזן נותרו מושלמות, ברייטון חזרה מפיגור כפול לתיקו אצל מארסיי, אייאקס וא.א.ק אתונה נפרדו בחלוקת נקודות ו-ווסטהאם גברה על פרייבורג.

לוקאס פאקטה חוגג יחד עם שחקני ווסטהאם. GettyImages
הפטישים נותרו מושלמים. פאקטה חוגג עם חבריו/GettyImages

בית א'

פרייבורג - ווסטהאם 2:1

זוכת הקונפרנס ליג בעונה שעברה הגיעעה לגרמניה למשחק ישיר על המקום הראשון בבית א' במשחק ראשון אי פעם בין המועדונים. פרייבורג פתחה בצורה צולעת את העונה בבונדסליגה, אבל ה-2:3 בפיראוס על אולימפאקוס במחזור הפתיחה הביא הרבה ביטחון למארחת. הפטישים עלו במערך של 3 בלמים, אבל כבר בדקה השמינית לוקאס פאקטה התרומם גבוה ונגח לרשת את היתרון של האורחת. רולאנד סלאי (49) השווה בכדור חוזר בתוך הרחבה האנגלית, אבל נאייף אגר הקדים את שוערה של פרייבורג בכדור הקרן ונגח פנימה (66) את השני של ווסטהאם שהשאיר את הפטישים מושלמים בבית א'.

באצ'קה טופולה - אולימפיאקוס 2:2
לבאצ'קה טופולה: איפט ג'קובאץ' (64), מילוש פנטוביץ' (90). לאולימפיאקוס: גאורגיוס מסוראס (17), דניאל פודנס (57), אנדראס נוטי (הורחק, 72).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פסקל גרוס ברייטון. GettyImages
הצליחו לחזור מפיגור כפול. גרוס/GettyImages

בית ב'

מארסיי - ברייטון 2:2

בית המוות סידר מחזור פתיחה משוגע בו הצרפתים, הפעם עם ג'נארו גאטוזו על הקווים, סיימו ב-3:3 מלהיב עם אייאקס, בעוד השחפים הופתעו בבית על ידי א.א.ק אתונה בבכורה שלהם במפעל. בדרבי המאמנים האיטלקים, המארחת פתחה עם צמד שערי בזק. שאנסל אמבמבה (19) כבש את הראשון עבור הצרפתים וז'ורדן ורטו הכפיל כעבור דקה. ברייטון לא ויתרה וראתה את פסקל גרוס מצמק בדקה ה-55, ורק בדקה ה-88 הגיע השוויון כשז'ואאו פדרו דייק מהנקודה הלבנה וחילק את הנקודות בין האיטלקים.

א.א.ק אתונה - אייאקס 1:1

שתי הקבוצות עם הקהלים החמים נמצאות בעמדות שונות לקראת המחזור השני בבית ב'. בעוד האורחת נמצאת בפתיחת עונה מזעזעת עם ניצחון אחד בלבד בליגה ואיבוד יתרון לתיקו עם מארסיי במחזור הפתיחה של הליגה האירופית, היוונים נעצרו רק לאחרונה עם הפסד לאופי כרתים של דן גלזר. סטיבן ברחווין כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-30 את היתרון של ההולנדים, דומאגוי וידה הקרואטי נגח את השוויון של היוונים (75) והשאיר את אייאקס על 2 נקודות מ-6 אפשריות בפתיחת הקמפיין המאכזב, א.א.ק בפסגת הבית עם 4 נקודות.

תקציר ה-2:2 בין מארסיי לברייטון

תקציר מהליגה האירופית: מארסיי - ברייטון 2:2/ספורט1
אסאן דיאו שחקן בטיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
ההתאוששות על חשבון הצ'כים. דיאו/GettyImages, Fran Santiago

בית ג'

בטיס - ספרטה פראג 1:2

רצף של 4 משחקים ללא ניצחון, כולל הפסד 1:0 לריינג'רס במחזור הפתיחה, הסתיים עם 0:3 משכנע על ולנסיה, והערב הקבוצה של פלגריני רצתה לעצור את הדהירה של הצ'כים שללא הפסד בפסגת הליגה הצ'כית ואחרי ניצחון 2:3 על אריס סלוניקי במחזור הראשון של המפעל. התוכניות של המארחת השתבשו כבר אחרי 3 דקות כשווליקו בירמנצ'ביץ' כבש מקרוב את היתרון המפתיע של ספרטה, אבל תוך 6 דקות הגיע השוויון של אסאן דיאו. בדקה ה-79 איסקו הפך את התוצאה עם תנועה לפינה הקרובה ונגיחה נהדרת מקרוב בדרך לשלוש נקודות חשובות עבור האנדלוסים.

אריס סלוניקי - ריינג'רס 1:2
לאריס: אלכס מוקטו מוסונדה (9), שאבי באביקה (59). לריינג'רס: עבדאללה סימה (70).

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
הנחילו לספורטינג הפסד בכורה העונה בכל המסגרות. אטאלנטה/GettyImages

בית ד'

ספורטינג ליסבון - אטאלנטה 2:1

מוליכת הליגה בפורטוגל עדיין ללא הפסד מפתיחת העונה באף מסגרת, פגשה את היריבה שלה על המקום הראשון בבית ד'. האורחת מאיטליה במקום השישי בזירה המקומית, ועם 0:2 על ראקוב במחזור הפתיחה, רצתה להמשיך את המומנטום גם נגד הבלתי מנוצחת. דוידה זפאקוסטה בישל לג'ורג'יו סקאלביני את שער היתרון של המועדון מברגמו, וכעבור 10 דקות מתאו רוגרי הכפיל מקרוב (43) רגע לפני הירידה למחצית. ויקטור גיוקרס עוד הספיק לצמק מהנקודה הלבנה (77), אבל זה לא הספיק בהפסד הראשון העונה של הירוקים-לבנים.

ראקוב - שרטום גראץ 1:0
לשטרום גארץ: וויליאם בובינג (24).

קוסטאס צימיקאס חוגג יחד עם ריאן חראפנברך ליברפול. GettyImages
שער בכורה באדום. חראפנברך חוגג עם צימיקאס/GettyImages

בית ה'

ליברפול - אוניון סן ז'ילואז 0:2

הבלאגן חגג בליברפול השבוע אחרי סאגת השיפוט בהפסד הבכורה של הקבוצה לטוטנהאם בתוספת הזמן עם כרטיסים אדומים וטעות השיפוט החמורה שמנעה מהמייטי רדס לעלות ליתרון בלונדון. הרוחות עדיין לא נרגעו לגמרי בקבוצה של יורגן קלופ, אבל מול מוליכת הליגה הבלגית הדברים חזרו לעבוד עבור האדומים. דקה ה-44 בעיטה של טרנט אלכסנדר ארנולד נהדפה לא טובה וריאן חראפנברך היה במקום לכדור החוזר כדי לכבוש את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה. דיוגו ז'וטה הכפיל את היתרון בתוספת הזמן (90+2) כדי להשאיר את ליברפול מושלמת בפסגת הבית.

טולוז - לאסק לינץ 0:1
לטולוז: גבריאל סואזו (31).

מרטין טרייה ראן. GettyImages
החמצה אכזרית אחרי 9 חודשים בחוץ. טרייה/GettyImages

ויאריאל - רן 0:1

במקביל למשחק של מכבי חיפה נגד פנאתינייקוס, נערך המשחק השני של הבית "הישראלי" כשמי שניצחה את הירוקים במחזור הפתיחה, רשמה את הפסדה הראשון והדרמטי בבית שנראה שנפתח לחלוטין. הצוללת הצהובה הפסידה לקבוצה היוונית בהפתעה, אבל נגד רן היא נהנתה משער של אלכסנדר סורלות (36) שהעלה אותה ליתרון חשוב. בתוספת הזמן מרטין טרייה ששב אחרי פציעה של 9 חודשים ניגש לבעוט פנדל קריטי עבור קבוצתו, אך נעצר אצל פפה ריינה והחמיץ גם את הנגיחה מהכדור החוזר. שלוש נקודות ראשונות וקריטיות עבור הצהובים שעלו למקום השני בבית על חשבון הצרפתים.

אנדראה בלוטי לצד רומלו לוקאקו רומא. GettyImages
ניצחון משכנע. בלוטי ולוקאקו/GettyImages

בית ז'

רומא - סרבט 0:4

עם 2 ניצחונות ליגה בלבד העונה, הקבוצה של ז'וזה מוריניו מרגישה שהמסגרת האירופית היא קריטית עבורה, במיוחד מכיוון שלפני שנתיים היא גם השיגה את התואר האירופי הראשון שלה כשזכתה בקונפרנס ליג. במפעל השני בחשיבותו באירופה, הזאבים פתחו טוב עם 1:2 על שריף טירספול, ונגד השוויצרים בבית, זה היה נראה קל יותר עם ניצחון נוסף ומשכנע. רומלו לוקאקו פתח את מסכת השערים בדקה ה-21, אנדראה בלוטי הוסיף צמד (46 ו-59) ולורנצו פלגריני (52) השלים עם רביעייה משכנעת של הקבוצה מבירת איטליה.

סלביה פראג - שריף טירספול 0:6
לסלביה פראג: מוימיר שייטיל (4, 72), איגו אוגבו (7), מונשה גראנאגה (עצמי, 39), איבן שראנץ (47), דויד דודרה (58).

ג'רמי פרימפונג באייר לברקוזן. GettyImages
מושלמים בכל החזיתות. פרימפונג/GettyImages

בית ח'

מולדה - באייר לברקוזן 2:1

איזו פתיחת עונה לאורחת מגרמניה. מלבד התיקו הדרמטי עם באיירן מינכן, הקבוצה של צ'אבי אלונסו לוהטת עם 8 ניצחונות ב-9 משחקים בכל המסגרות. ג'רמי פרימפונג שהאריך חוזה אצל מוליכת הטבלה בבונדסליגה, כבש את הראשון בדקה ה-14 ונתן טלה הכפיל כעבור 4 דקות על מנת להשאיר את לברקוזן בפסגת בית ח' עם מאזן מושלם של 6 נקודות. אמיל ברייביק הספיק לצמק עוד בדקה ה-87, אך זה לא הספיק לאורחת הנורבגית שרשמה הפסד שני ברציפות.

האקן - קרבאח 1:0
לקרבאח: ז'וניניו (70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully