וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה שוב בפסגה עם 1:5 גדול על יפו, טבריה גברה על נוף הגליל

דגו וסטיבנס כיכבו בחגיגה של היורדת מליגת העל, עאבד כבש ובישל ב-0:2 של מחזיקת גביע הטוטו בלאומית. מהפך לכפר קאסם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

המחזור השביעי בליגה הלאומית נפתח הערב (חמישי) עם חמישה משחקים שסיפקו 14 שערים ומוליכה חדשה-ישנה.

עירוני קרית שמונה - מכבי יפו 1:5

במחזור הקודם נכנס דוד דגו כהרגלו כמחליף וגרם לפנדל בתוספת הזמן שהוביל להפסד של עירוני קרית שמונה 2:1 בנוף הגליל. למרות זאת, שי ברדה העניק לו לראשונה את חולצת ההרכב ודגו החזיר בהופעה נפלאה שהשאירה את הקריה מושלמת בבית העונה והקפיצה אותה לפחות זמנית אל הפסגה. אלפרדו סטיבנס פתח בחגיגה עם הקשתה מ-30 מטרים מעל אלמוג מלול בדקה השלישית ורץ להקדיש את השער לחברו הפצוע ז'יאן מרטינס. דגו הפציץ פנימה בדקה ה-37, סובב את השלישי בכדור חופשי בדקה ה-53 עם סיוע של גיל יצחק שצימק ארבע דקות לאחר מכן, וסטיבנס השלים צמד משלו במתפרצת (73) אחרי שרונן פרץ הורחק בגלל עבירה ברוטאלית על דגו (61). הפסד שני ברציפות ליפו שאמנם מחזיקה בהתקפה הטובה בליגה, אבל גם סופגת בכמויות.

עירוני טבריה - הפועל נוף הגליל 0:2

מוטי איוניר ידע שניצחון נוסף יעלה אותו אל המקום הראשון, אבל פתיחת העונה המצוינת של נוף הגליל נבלמה באצטדיון בעפולה על ידי יריבה אותה לא ניצחה גם בששת המפגשים הקודמים. טבריה הייתה עדיפה, בדקה ה-24 הסיט שי מוסינקו לקורה בעיטה מסוכנת של איתן ולבלום, ובדקה ה-67 אחמד עאבד התגבר על עלי כיאל, ספק בעזרת דחיפה, ובעט פנימה את הראשון שלו מאז המעבר. החלוץ גם בישל לוולבלום בדקה ה-84 ומחזיקת גביע הטוטו כעת מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

מאמן עירוני קרית שמונה שי ברדה עם עאיד חבשי. מאור אלקסלסי
עירוני קרית שמונה כבר עם 12 מ-12 בבית/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - הפועל עפולה 1:1

ניר ברקוביץ' חזר לקדנציה השלישית באום אל פאחם עם 1:1 בראשון לציון וסיים באותה תוצאה גם במשחקו השני, כשהוא עדיין מרצה עונש הרחקה וצופה מהיציע. בן אז'ובל פתח לראשונה בהרכב של אום אל פאחם, יחד עם מיקו ממן וניקולה טרזיץ' בהתקפה, אבל דווקא האורחת עקצה עם שער בכורה של זיו בן שימול במתפרצת בדקה ה-38. כדור שחזר מהקורה פגע בטל כחילה, נכנס פנימה בדקה ה-55 ולפחות הציל למארחת נקודה, כשהיא סופרת חמישה מחזורים ללא ניצחון. לא קצב שיספיק לה להתמודד על עלייה כפי שתכננה.

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 0:0

הופעה מרשימה של שני השוערים שחר אמסלם (הרצליה) ומתן עמבר (ראשון לציון) השאירה את השערים נקיים באצטדיון בנתניה ואת שתי הקבוצות קרובות זו לזו בחלק התחתון. האורחת לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה והבקיעה עד כה ארבעה שערים בלבד, כשגם הכנסתו של נס זמיר להרכב לא סייעה ליובל נעים. לעולה יש נקודה פחות, והיא לפחות נמנעה מהפסד שלישי רצוף.

מ.ס. כפר קאסם - איחוד בני שפרעם 1:3

ניצחון שני ברציפות לקבוצה של איסמעיל עאמר והפסד רביעי רצוף לעולה הצפונית, שם מתערער מעמדו של עודד קוטר. המאמן ניסה לשנות עם הצבתו של ראני עודה בין הקורות וגם הוביל משער של עידן שמש בדקה ה-25, אבל כניסתו של פאדי זיידאן שינתה את המשחק מבחינת כפר קאסם. איהאב אבו אלשיך השווה בדקה ה-61 עם שערו השני ברציפות וזיידאן השלים מהפך עם שער נאה חמש דקות לאחר מכן וגם חגג צמד שלוש דקות לסיום, לאחר טעות של אופק פישלר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משחקי יום שני:

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן
סקציה נס ציונה - בני יהודה
הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully