וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר תקף את המשטרה: "יש אכיפת יתר נגד לה פמיליה"

השר לביטחון פנים בגל"צ: "אוהדי הפועל תל אביב באו למלחמה ולא הייתה מספיק אכיפה כלפיהם. לא יהיה דין אחד לאוהדי בית"ר ירושלים ואחר להפועל תל אביב, שוטר שיעשה את זה יעוף מהמשטרה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בצל הסרטונים של התקיפות החמורות של אוהדי הפועל תל אביב בידי אוהדים של בית"ר ירושלים, השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, תוקף הבוקר דווקא את האוהדים האדומים וגם את המשטרה.

בן גביר התראיין הבוקר לאמיר בן שלום ומזל מועלם בגלי צה"ל, דיבר על המשחק ביום שני בטדי (0:3 להפועל תל אביב) ואמר: "אוהדי הפועל תל אביב באו למלחמה. נגד לה פמיליה הייתה אכיפת יתר - אכפו יותר מדי על לה פמיליה ופחות מדי על הפועל תל אביב. לא יהיה דין אחד לאוהדי בית"ר ירושלים ואחר להפועל תל אביב, שוטר שיעשה את זה יעוף מהמשטרה".

אחרי המשחק התפרסמו סרטונים בהם אוהדים של הפועל תל אביב הוכו מחוץ לטדי ובדרכים בין ירושלים לתל אביב. בנוסף, עשרות אוהדים של בית"ר ירושלים ירדו מהיציעים, נכנסו למנהרת השחקנים וניסו להגיע לחדר ההלבשה תוך שהם צועקים, מקללים ומאיימים על שחקני הקבוצה בעקבות התבוסה.

בן גביר "מפלרטט" עם ארגון לה פמיליה כבר שנים רבות והגיע בעבר עם חבריו למשחקים של בית"ר ירושלים בסכנין - מה שיצר תסיסה וטענות לפרובוקציות. לפני כמה ימים הודיע הארגון שהוא יצטרף לשר באירוע התפילה שתכנן ברחוב דיזנגוף בתל אביב, אבל האירוע בוטל בסופו של דבר.

איתמר בן גביר בביתו, גבעת האבות, קרית ארבע, 8 בספטמבר 2023. ניב אהרונסון
איתמר בן גביר/ניב אהרונסון

התגובה של הפועל תל אביב לדברי השר בן גביר

בלי קשר לאירועים מחוץ לאצטדיון, בית"ר ירושלים תעמוד לדין בגין התנהגות התפרעות אוהדים, קריאות גזעניות (כלפי מאוויס צ'יבוטה) והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully