וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד של מכבי תל אביב מגיע לרשום "הישג נדיר" נגד מכבי חיפה

איבן יובאנוביץ' היה ברשימת המועמדים של אנגלידיס ב-2020. בחמישי (22:00, ספורט4) הוא ינהל את משחקו ה-100 כמאמן פנאתינייקוס

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

פנאתינייקוס נחתה אתמול (שלישי) בישראל לקראת המשחק שלה נגד מכבי חיפה במחזור השני בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט4). ביוון עסקו ביממה האחרונה - אפשר להגיד בהתרגשות - בכך שזה יהיה המשחק ה-100 של איבן יובאנוביץ' על הקווים.

בפנאתינייקוס של השנים האחרונות מדובר באירוע נדיר. מאז יאניס אנסטסיו שפוטר בנובמבר 2015, אף מאמן לא הגיע ל-100 משחקים. אנדרה סטרמאצ'יוני, מרינוס אוזונידיס, דני פויאטוס ולאסלו בולוני לא הצליחו והקרוב ביותר היה גיורגוס דוניס עם 87 משחקים. היו גם כמה מאמנים זמניים, ואז הגיע יובאנוביץ'.

הסרבי בן ה-61 עובד באזור מאז שפצח בקריירת אימון ב-2001. 22 שנים ביוון, קפריסין ואיחוד האמירויות. באפואל ניקוסיה הוא נחשב למאמן הגדול בכל הזמנים, אחרי שהוביל אותה להעפלה ראשונה אי פעם לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2009/10, וכעבור שנתיים הצעיד אותה לרבע הגמר של המפעל.

מאמן פנאתינייקוס, איבן יובאנוביץ'. Quality Sport Images, GettyImages
רכבת המאמנים בפנאתינייקוס נעצרה עם יובאנוביץ'/GettyImages, Quality Sport Images

לפני כמה שנים הופיעו ביוון דיווחים עקשניים שיובאנוביץ' מועמד למכבי תל אביב וסופר שיש לו מערכת יחסים טובה עם ג'ק אנגלידיס, שמעורה היטב בכדורגל ביוון וקפריסין. לבסוף דוניס מונה וכעת יובאנוביץ' עושה חייל בפנאתינייקוס, שסיימה את העונה שעברה במקום השני - אחרי שאף אחד לא ציפה שתשתחל לטופ 3.

המאזן של יובאנוביץ' ב-99 המשחקים שלו בפנאתינייקוס בכל המסגרות עומד על 58 ניצחונות, 21 תוצאות תיקו ו-20 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully