וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לניימאר באל הילאל, אל עין ניצחה ללא עומר אצילי

הברזילאי הבקיע לראשונה מאז נחת בקבוצה הסעודית, שניצחה 0:3 באיראן את נסאג' מזנדראן בליגת האלופות של אסיה. הישראלי לא שותף ב-2:4 על אהאל מטורקמניסטן

תקציר: נסאג' מזנדראן - אל הילאל 3:0. שער בכורה לניימאר/ספורט1

המחזור השני בליגת האלופות של אסיה נמשך היום (שלישי) ועבר ללא אירועים מיוחדים, אחרי שאתמול האיראנים התגרו עם פסל של המנהיג הצבאי ואל איתיחאד הסעודית סירבה לעלות לכר הדשא והמשחק בוטל. מה שכן קרה היום זה שניימאר, שעבר לאל הילאל הסעודית בעסקת ענק מפריז סן ז'רמן, סוף-סוף כבש את שערו הראשון בקבוצה.

ניימאר הברזילאי, שהיה פצוע בשבועות הראשונים שלו מאז המעבר ורק ערך את הבכורה בקבוצה לפני קצת יותר משבועיים ועד כה הספיק לבשל פעמיים ולהחמיץ פנדל, כבש את השער השני בניצחון של אל הילאל 0:3 באיראן על נסאג' מזנדראן. אלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי כבש ראשון וסלאח אל שחרי קבע את תוצאת הסיום, במשחק בו כל קבוצה איבדה שחקן בכרטיס אדום בעקבות אירוע בדקה ה-38. זהו ניצחון ראשון העונה לאל הילאל בליגת האלופות של אסיה אחרי שבמחזור פתיחה בבית ד' סיימה בתיקו, האיראנים נותרו עם שלוש נקודות במאזנם.

ניימאר, חלוץ אל הילאל. GettyImages
הראשון שלו באל הילאל. ניימאר/GettyImages

צפו בתקציר: אל עין ניצחה בקלות, עומר אצילי שוב לא נכלל בסגל

תקציר: אל עין - אהאל 2:4/ספורט1

במשחק נוסף שנערך הערב בליגת האלופות של אסיה, בבית א', אל עין שוב הסתדרה ללא עומר אצילי וניצחה 2:4 את אהאל מטורקמניסטן. הקבוצה מאיחוד האמירויות, שבמחזור הראשון ניצחה בחוץ 0:3 את פחטאקור האוזבקית, שוב לא השתמשה בשירותיו של אצילי, שנרשם למפעל עם הדרכון הרומני שלו, אולם טרם התלבש באחד משני המשחקים שנערכו מכיוון שהמאמן אלפרד סחרודר העדיף להשתמש בזרים האחרים בסגל - בניגוד למשחקי הליגה המקומית שבה הוא מככב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully