וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי קינא בכריסטיאנו רונאלדו? אקס ברצלונה חושף שיחה מחדר ההלבשה

קווין פרינס בואטנג גילה: "מסי היה קפטן בברצלונה, אבל לא מדבר. דיברנו פעם אחת במקלחת. הוא שאל אם קשה להבקיע באיטליה, כי רונאלדו היה שם". וגם: "הכריחו אותי לשקר שמסי יותר טוב מרונאלדו"

תיקתקנו, 3.10/ספורט1

קווין-פרינס בואטנג טוען שהוא "נאלץ'" שקר במהלך תקופתו ברצלונה ולומר שליואנל מסי היה השחקן הטוב בעולם למרות שהאמין שכריסטיאנו רונאלדו היה. הכדורגלן הגנאי אמר שבארסה אמרה לו להגיד את זה אחרת הוא "לא ישחק". לטענתו, הוא בעצם אוהד של ריאל מדריד והוא תמיד "אהב" את רונאלדו.

כשדיבר ב פודקאסט VIBE של ריו פרדיננד, בואטנג טען שזה "אחד השקרים הגדולים בחיי" מכיוון שהוא תמיד אהד ריאל מדריד בילדותו ו"אהב" את כריסטיאנו רונאלדו. "אני זוכר שכשהגעתי לברצלונה מיד שאלו אותי מי השחקן הכי טוב בעולם. הייתי חייב לומר שזה ליאו מסי, שיקרתי. זה היה אחד השקרים הגדולים בחיי", אמר לפודקאסט.

"בדרך כלל אני תמיד אומר את האמת, אבל שיקרתי כי זו הייתה הדרך היחידה ללבוש את החולצה של ברצלונה. תמיד תמכתי בריאל מדריד כשהייתי נער. אני אוהב את כריסטיאנו רונאלדו. אבל אמרו לי שאני חייב להגיד את זה, אחרת לא אשחק".

קווין פרינס בואטנג שחקן ברצלונה. GettyImages
קווין פרינס בואטנג שחקן ברצלונה/GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי. GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי/GettyImages

הוא גם הוסיף: "מסי הקפטן אבל לא מדבר. דיברנו פעם אחת במקלחת כי הוא שאל אם קשה להבקיע באיטליה, כי רונאלדו היה שם באותו זמן, והוא הראה את היריבות ביניהם.

"אמרתי לו שזה יותר קשה - כאשר רונאלדו היה שם, והוא הבקיע כל משחק במשך שלוש שנים. אנשים שוכחים בקלות רבה מדי מה הוא עשה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully