וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור, פושע, סקנדל: צפו בילד מביא כדורים מציל גול מכריע בתוספת הזמן

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 19:56

תקרית חריגה בקולומביה: נער זיהה שקבוצתו עומדת לספוג שער בהתקפה האחרונה, ושיבש את המשחק במכוון. כולם זועמים, העונש החמור בדרך

צפו בילד מביא כדורים מציל גול מכריע בתוספת הזמן/מתוך הרשתות החברתיות

אירוע לא שגרתי אירע היום (שלישי) בליגה הקולומביאנית, במהלך משחק בין אתלטיקו הואילה לקלוב דפורטיבו אל אקווידד - כאשר נער מביא כדורים השליך כדור לשדה המגרש ושיבש מהלך שיכול היה להכריע את המשחק נגד קבוצתו.

המארחת, אתלטיקו הואילה, נראתה בשליטה, כאשר הוליכה 0:1, אבל בדקה ה-71 איבדה שחקן, בדקה ה-81 ספגה שוויון, ובתוספת הזמן, במהלך האחרון, נדמה היה שהיא עומדת לספוג שער מכריע, אבל אז מביא הכדורים זרק כדור נוסף אל הרחבה, ששיבש את המהלך של השחקן המתקיף, ולשופט לא נותרה ברירה אלא לעצור את המשחק. מביא הכדורים, שחקן קבוצת הנוער של המועדון, הורחק - אבל ספק אם זה מרגיע את היריבה ואת השחקנים המתוסכלים.

נער מביא כדורים מקולומביה הציל גול מכריע בתוספת הזמן. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
מחויב למועדון. הנער/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
צפו בילד מביא כדורים מציל גול מכריע בתוספת הזמן. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
לשופט לא היה הרבה מה לעשות/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

כעת הקבוצה עומדת לספוג קנס כבד על התקרית, מאחר שיש לה אחריות על מביאי הכדורים. בנוסף, ברשתות החברתיות הרוב המוחלט של האוהדים ביקרו את המהלך, ועורך התוכניות הראשי של תוכנית הרדיו של הליגה ברשת "קראקול" טען: "אסור שדבר כזה יקרה בכדורגל, זו רמאות, וחובה שיהיה לתקרית הזאת עונש חמור ומרתיע, כדי שזה לא יקרה שוב".

אחרי המשחק אחד מגופי התקשורת המקומיים פירסם את זהותו של הנער ואת שמו המלא, אבל מהר מאוד החליט למחוק את הציוץ - אחרי שגולשים רבים הזהירו וטענו שייתכן שיפגעו בנער בעקבות התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully