וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעלי מוחמד הגיע כרטיס אדום, לדור פרץ פנדל: מסקנות הוועדה

איגוד השופטים פרסם את סיכום אירועי מחזורים 4-5 בליגת העל והודה שמכבי חיפה ניצלה, בעוד מכבי תל אביב קופחה בדרבי. גם ללירן סרדל הגיע אדום

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

איגוד השופטים אישר הערב (שלישי) שקשר מכבי חיפה, עלי מוחמד, צריך היה לקבל כרטיס אדום בשבוע שעבר כאשר הקבוצה אירחה את בני סכנין. המשחק הסתיים ב-1:1 כידוע, אבל לפי הוועדה המקצועית שפרסמה את מסקנותיה ממחזורים 4-5, הקשר היה צריך לסיים את המשחק מוקדם מהצפוי, כבר בדקה ה-61, "בשל עבירת משחק חמורה" לדבריהם.

עוד אירוע שצוין מהמחזור הרביעי נוגע לדרבי התל אביבי, כאשר הוועדה המקצועית הודתה שהעבירה על דור פרץ בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה "חייבה פסיקה לבעיטת עונשין", שהייתה יכולה לאפשר למכבי תל אביב לעלות ל-0:6 היסטורי במפגשים בין הקבוצות.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
מכבי תל אביב קופחה, דור פרץ פספס שלושער ראשון ודרבי היסטורי?/קובי אליהו

כמו כן, עידן ורד הורחק בצדק במשחק בין הפועל פתח תקוה להפועל באר שבע על פי אנשי הוועדה, ששיבחו את התערבותם המוצדקת של שופטי המסך. לעומת זאת, עוד שחקן שעל פי מסקנות הוועדה צריך היה לקבל כרטיס אדום זהו לירן סרדל, שביצע גם כן "עבירת משחק חמורה" בדקה ה-80 בהפסד של הפועל חיפה למכבי בני ריינה במחזור החמישי והאחרון.

אנשי הוועדה הוסיפו כי "מאז פתיחת העונה בוצעו מספר עבירות משחק חמורות, חלקן גרמו לפציעה משמעותית של שחקנים. בכנס מקצועי שנערך היום בבית הנבחרות בשפיים הונחו השופטים לנקוט באפס סובלנות כלפי שחקנים המסכנים את שלום יריביהם ולהניף בהתאם כרטיסים אדומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully