וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא תואר מאז ווימבלדון: אלקראס הפסיד לזינר בחצי גמר בייג'ינג

המדורג 2 ממשיך לקרטע, המנצח הרשים עם 6:7 (4), 1:6 ויעלה למקום הרביעי בעולם - הגבוה אי פעם לטניסאי איטלקי. מדבדב מחכה בגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

לפני שלושה חודשים קרלוס אלקראס היה על גג עולם הטניס, כאשר הכניע את נובאק ג'וקוביץ' בגמר ווימבלדון בתום משחק לפנתיאון. מאז הספרדי מתקשה להגיע לאותם גבהים, והתואר מווימבלדון ממשיך להיות האחרון שלו עד כה. היום (שלישי) נכנע אלקראס בחצי גמר טורניר בייג'ינג 7:6 (4), 6:1 ליאניק זינר, והאיטלקי יפגוש בגמר בבירת סין את דניל מדבדב שגבר 4:6, 3:6 על סשה זברב.

המדורג 2 בעולם התחיל טוב עם שבירה כבר במשחקון הראשון, אך בהמשך היו שלושה משחקונים רצופים עם שבירה והטניסאים נגררו לשובר שוויון. זינר עלה ל-2:5 מבטיח אך אז איבד שתי נקודות הגשה ואלקראס צימק ל-4:5. האיטלקי הגיב נהדר עם שתי נקודות על ההגשות של יריבו וניצח 4:7 בשובר השוויון. המערכה השנייה הייתה הרבה יותר פשוטה עבור המדורג 7, ששבר שלוש פעמים וטייל ל-1:6. בעקבות ההישג זינר יעלה למקום הרביעי בדירוג העולמי - הגבוה ביותר אי פעם לטניסאי איטלקי.

בחצי הגמר הראשון כאמור ניצח דניל מדבדב, גם כן בשתי מערכות. סגן האלוף מאליפות ארצות הברית האחרונה הסתדר עם 4:6, 3:6 על הגרמני מהמקום 10 בעולם, ואל הגמר מול זינר יגיע המדורג 3 כפייבוריט.

יאניק זינר, טניסאי איטלקי. רויטרס
ניצחון מרשים. זינר/רויטרס

אלקראס כאמור עדיין ללא תואר מאז ווימבלדון. בטורניר טורונטו הוא הפסיד ברבע הגמר לטומי פול האמריקאי, בסינסינטי ג'וקוביץ' נקם בו על ווימבלדון עם ניצחון בגמר, ובגרנד סלאם בארצות הברית אלקראס נכנע למדבדב בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully