וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לקראת יאנג בויז: "זה משחק שיכול לשנות את כל העונה"

מאמן הכוכב האדום בלגרד התכונן למחזור השני בליגת האלופות (רביעי, 22:00): "ננסה לשחק התקפי. לא קיבלתי מידע על היריבה ממכבי חיפה"

דריבל, 3.10/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הלחץ הולך וגובר שעל ברק בכר אחרי שני הפסדים בליגה הסרבית. בסוף השבוע ניצחו עומרי גלזר וחבריו 0:1 את רדניצ'קי, אבל היכולת שוב הייתה חלשה והקהל הגיב בשריקות בוז. מול אלופת שוויץ, יאנג בויז ברן שכידוע הדיחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות את מכבי חיפה, כל תוצאה פרט לניצחון עשויה להתקבל בצורה רעה בבלגרד - מכיוון שזה נחשב למשחק הנוח בבית שהכוכב צריכה לנצח כדי להישאר חזק בתמונה לכל הפחות בקרב על המקום השלישי.

לקראת המשחק מחר (רביעי, 22:00), שבועיים אחרי שהסרבים עלו ליתרון מאוד מפתיע על אלופת אירופה במחזור הפתיחה והפסידו בסופו של דבר 3:1 למנצ'סטר סיטי באנגליה, אמר הערב ברק בכר במסיבת העיתונאים: "המשחקים האחרונים, בעיקר בליגה, לא היו טובים. הליגה וליגת האלופות הם שני דברים שונים. המשחק הראשון בבתים נגד מנצ'סטר סיטי היה טוב בעיקר הגנתית, עכשיו רוצים לנצח את יאנג בויז".

ברק בכר לצד פפ גווארדיולה. רויטרס
כבר פגש פפ את גווארדיולה. ברק בכר/רויטרס

המאמן הישראלי התייחס למשמעות המשחק מול אלופת שוויץ ואמר: "יודעים כמה חשוב המשחק, הוא יכול לשנות את כל העונה. אנחנו מנסים לשחק התקפי ונגד מנצ'סטר סיטי זה קשה. הפעם זה יהיה אחרת, יאנג בויז יותר קרובה לרמה שלנו ויש לנו יתרון ביתיות ותמיכה של 50 אלף אוהדים. רוצים לנצל את זה ואם נתחיל טוב אז אני בטוח שננצח. למדנו את יאנג בויז, הם שיחקו נגד קבוצתי לשעבר (מכבי חיפה) ואנחנו מאמינים בעצמנו. לא קיבלתי מחיפה מידע על יאנג בויז".

הכוכב האדום ויאנג בויז נפגשו בקיץ 2019 במוקדמות ליגת האלופות ואז הייתה זו אלופת סרביה שיצאה עם ידה על העליונה מצמד המפגשים בשלב הפלייאוף מול אלופת שוויץ והעפילה לשלב הבתים, בזכות 2:2 בברן ו-1:1 בגומלין בשבוע לאחר מכן בבלגרד. מרקו איבניץ', שהיה בקבוצה גם אז וגם היום, אמר: "המשחק ב-2019 היה יותר מלחיץ. אי אפשר להשוות בין הקבוצות של אז והיום, הן השתנו. אנחנו יכולים לרשום ניצחון שיכול לשנות את העונה ולתת לנו רוח גבית".

יאנג בויז מגיע אחרי עשרה ימים עמוסים, בהם ניצחה בביתה 1:4 את לוגאנו, הפסידה 2:1 בחוץ לסט. גאלן ובמשחק חוץ נוסף שערכה ביום ראשון ניצחה 0:1 את גראסהופרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

במשחק הנוסף בבית שייערך במקביל, לייפציג שלא התקשתה לנצח בשוויץ במחזור הראשון תארח את מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully