וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאי פגע עם הכדור בפניו של השופט והודח רגע לפני הניצחון

מארק פולמנס כבר הוביל 5:6 בשובר השוויון והיה מרחק נקודה מהעפלה לטורניר המאסטרס בשנגחאי, אך חבט לרשת ומעצבים גם לפניו של השופט שהעניק ניצחון טכני ליריבו: "זה כמו נשק, שיתבייש"

דריבל, 3.10/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מאז שדניל מדבדב זכה בטורניר שנגחאי ב-2019, לא התקיים טורניר המאסטרס היוקרתי בסין בעקבות מגפת הקורונה, אך השנה הטניסאים שבו להתחרות במדינה שפתחה מחדש את שעריה לעולם. בטורניר, בו נובאק ג'וקוביץ' רשם הכי הרבה זכיות עם 4 כאלה, החל שלב המוקדמות והיום (שלישי) אירע מקרה ביזארי במיוחד שגרם להדחתו של מארק פולמנס האוסטרלי. המדורג 140 בסבב ה-ATP פגש את סטפאנו נאפוליטנו האיטלקי המדורג 253 בסבב, ואחרי מערכה ראשונה שהסתיימה ב-6:7 (3) לטובת האוסטרלי, הצליח פולמנס להגיע גם במערכה השנייה לשובר שוויון, ובדרך לניצחון במצב של 5:6 לטובתו בשובר השוויון, נפסל האוסטרלי והודח כבר בשלב המוקדמות.

פולמנס התקרב במהלך המשחקון בו יכול היה לעלות לשלב הבא לרשת, פספס את החבטה ופגע ברשת ומתוך רגע של עצבים, חבט בעוצמה בכדור הצידה ופגע בפניו של השופט שישב בעמדה שלו בצד. בעקבות התפרצות הזעם של האוסטרלי שהיה כבר עם רגל וחצי בשלב הבא, השופט פסק על הפסד טכני והעניק לנאפוליטנו את הניצחון.

תגובות הקהל נחרדו מהמכה של פולמנס במה שחלק אמרו לאחר המשחק: "זה היה בום חזק, נבהלנו מאוד. כדור טניס שעף אליך בכזאת מהירות ועוצמה מקרוב זה ממש כמו נשק. הוא צריך להתבייש".

צפו ברגע הביזארי שגרם להדחתו של פולמנס

בעקבות עלייתו לשלב הבא, נאפוליטנו יתמודד בסיבוב הראשון של טורניר המאסטרס בשנגחאי נגד בייביט ז'וקאייב הקזחי המדורג 302 בסבב ה-ATP.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully