וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ריינשרייבר שוב שובץ למשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע

השופט, שלא שפט את השתיים מאז אותו משחק סוער בטרנר בעונה שעברה, ינהל את המפגש ביום שני בכרמל. לייבה בהפועל ירושלים נגד מכבי תל אביב, שניר לוי בהפועל ת"א מול הפועל חיפה

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

איגוד השופטים פרסם היום (שלישי) את שיבוצי השופטים למחזור השישי בליגת העל. רועי ריינשרייבר זכה לשיבוץ היוקרתי והוא ינהל את המשחק המרכזי ביום שני בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. הוא שפט את המפגשים בין מכבי חיפה להפועל באר שבע בעונה שעברה כאשר הן נאבקו במשחק אלוף האלופים וכן ב-0:2 של הירוקים במחזור השמיני וב-1:2 של הפועל באר שבע בפלייאוף העליון, המשחק שהסתיים באותו עימות אלים בין הצדדים. מאז, יש לציין, הוא לא שפט אף אחת מהקבוצות.

יום קודם לכן, עידן לייבה ינהל את המשחק בין הפועל ירושלים למוליכה מכבי תל אביב באצטדיון טדי (20:00, ספורט2).

שחקני מכבי חיפה עם השופט רועי ריינשרייבר. דני מרון
ריינשרייבר חוזר לשפוט את מכבי חיפה והפועל באר שבע/דני מרון

ביתר משחקי המחזור השישי בליגת העל שייצא לדרך ביום שבת, שניר לוי ישפוט את המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חיפה (18:00, ספורט3), אוראל גרינפלד שובץ למפגש בין מכבי בני ריינה למ.ס. אשדוד (19:00) ובאצטדיון בנתניה גל לוי ישפוט את הפועל חדרה ומכבי פתח תקוה (19:30).

אוהד אסולין יתייצב באצטדיון דוחא כאשר בני סכנין תתמודד מול מכבי נתניה (19:45, ספורט1) ומשחקי השבת יסתיימו עם המפגש בין הפועל פתח תקוה לבית"ר ירושלים (20:00, ספורט4) בניהולו של גל לייבוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully