וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב הבא בעולם הכושר: שיתוף הפעולה המסקרן בין סמסונג לאוניברסיטת מישיגן

סמסונג חוברת ליוזמת מדעי האימון והספורט של אוניברסיטת מישיגן (Michigan Exercise & Sport Science Initiative) ומעניקה לרצים תובנות מתקדמות באמצעות השעון החכם

אוניברסיטת מישיגן. יחצ,
אוניברסיטת מישיגן/יחצ

סמסונג ויוזמת מדעי האימון והספורט של אוניברסיטת מישיגן (ESSI) השיקו שותפות מחקר שמטרתה לרתום את טכנולוגיית השעון החכם כדי לספק לרצים מידע מדויק ואמין יותר על בריאותם ופעילותם הגופנית.

מעבדת חקר הביצועים של מישיגן (Michigan Performance Research Laboratory) המשמשת כמעבדת המחקר המרכזית של יוזמת ESSI, תפקח על מחקר בן שמונה חודשים שייעזר בסדרת Galaxy Watch להערכת צריכת החמצן המרבית (VO2 max) ואובדן הזיעה במהלך ריצה. המחקר ישווה את נתוני הייחוס הקיימים לנתוני השעון במבחני ריצה למרחקים של בין 2.5 ל-20 ק"מ, שייערכו על הליכון ואף יבחנו ריצה בשטח פתוח.

רצים בכל הרמות מתמודדים עם בעיות של אובדן זיעה, התייבשות וויסות חום הגוף, במיוחד בחודשי הקיץ. הצוותים של סמסונג ואוניברסיטת מישיגן שואפים שממצאי המחקר יתרמו לפיתוח טכנולוגיית השעון החכם, וזו בתורה תאפשר לרצים לקבל מדדי בריאות מדויקים יותר שיעזרו להם להתמודד עם אתגרים אלה.

סמסונג בחרה לחבור במחקר זה למעבדת חקר הביצועים של מישיגן לאור קשריה המבוססים עם תעשיית הטכנולוגיה של מכשירים לבישים ועם קהילת הרצים, וכן בשל תחומי המומחיות הייחודיים של חוקריה. החוקרים אדם לפלי, מנהל עמית - מחקר; אלכסנדרה דה-יונג למפקה, מנהלת עמיתה - אקדמית; וקן קוזלוף, מנהל עמית בתוכנית מדעי האימון והספורט של אוניברסיטת מישיגן, מביאים איתם מומחיות ברפואת ספורט, בפציעות וביצועי ריצה, בטכנולוגיות מכשירים לבישים ובמחקר יישומי. מעבדת חקר הביצועים של אוניברסיטת מישיגן עבדה בשיתוף פעולה עם מחלקת הספורטאים של האוניברסיטה, לצד מספר ארגוני ספורט מקצועיים וגורמים מובילים בענף, כדי להפיק מטכנולוגיית המכשירים הלבישים תובנות משמעותיות שניתן ליישם לפעילויות ספורט ואימון.

"מחויבים לתובנות בריאותיות"

"סמסונג מחויבת לספק תובנות בריאותיות משמעותיות יותר באמצעות שיתופי הפעולה שלה עם גורמים מובילים בענף ועם מוסדות אקדמיים", אמר הון פאק, סגן נשיא וראש צוות בריאות דיגיטלית בחטיבת ה-MX של סמסונג. "אנחנו שמחים לחבור ליוזמת מדעי האימון והספורט של אוניברסיטת מישיגן - המומחים בתחום בריאות הכושר והספורט - במאמץ לספק תובנות משמעותיות יותר לרצים המסתמכים על סדרת שעוני Galaxy Watch לקבלת נתונים מדויקים והנעת המוטיבציה האישית".

"מבחינת מעבדת חקר הביצועים של מישיגן, ההזדמנות לעבוד עם סמסונג ולעשות שימוש בחיישנים וביכולות המעקב המתקדמות של אחד מהשעונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק, נותנת למחקר שלנו משנה אמינות ותוקף", אמר קוזלוף. "מרגש להשתתף במחקר שיש לו השפעות חיוביות על הקהילה שלנו, וזכינו לתגובות מדהימות גם מהמשתתפים שביקשו לקבל על עצמם מידע שיוכלו ליישם באימונים שלהם".

תהליך רישום המשתתפים ואיסוף המידע כבר יצא לדרך הודות לתגובתה הנלהבת של קהילת הרצים המקומית. העיר אן ארבור היא בית לקהילת ריצה חזקה מאוד הכוללת גם רצים מקומיים וגם מתחרים אולימפיים", אומר קוזלוף.

שעוני Samsung Galaxy Watch6 ו-Galaxy Watch6 Classic שהושקו לאחרונה, מציעים אימוני כושר אישיים, ניהול שינה מתקדם ומעקב בריאות, תכונות שנועדו לעזור למשתמשים לשמור על מוטיבציה גבוהה ולהתמקד ביעדים שלהם . התכונה החדשה, 'אזור דופק מותאם אישית' , מספקת לרצים חמש רמות עצימות אופטימליות לריצה בהתאם ליכולות הפיזיות שלהם, ועל-ידי כך מאפשרת להם להציב לעצמם יעדים תוך התבססות על היכולות האינדיבידואליות שלהם. אליה מצטרפת התכונה 'מסלול ריצה' (Track Run) שעוזרת לרצים לתעד את הריצות שלהם על המסלול. במהלך הריצה מספק שעון Galaxy Watch לרצים ניתוח מעמיק, כולל מידע על האסימטריה ביציבה, סדירות הריצה וזמן המגע עם הקרקע, במטרה לשפר את הביצועים ולמנוע פציעות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully