וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: בני הרצליה נגד פמגוסטה במוקדמות היורופקאפ

3.10.2023 / 15:25

הקבוצה של דן שמיר תפתח את הופעותיה במוקדמות המפעל הרביעי ביבשת (20:00) נגד הקבוצה הקפריסאית הצנועה. בחמישי תשחק נגד קורמנד המארחת של הבית ותנסה להעפיל לשלב הבתים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

בני הרצליה תפתח מחר (רביעי, 20:00) את הופעותיה בשלב המוקדמות של היורופקאפ כשתפגוש את אנורתוזיס פמגוסטה מקפריסין בקורמנד שבהונגריה. המשחק יהיה השני מתוך שלושה בבית, כשהקפריסאים יפגשו כבר הערב את קורמנד, כך שהרצליה תקבל תמונת מצב על יריבותיה עוד לפני שתעלה אל המגרש.

ההכנה של בני הרצליה לעונה הנוכחית הייתה רחוקה מלהיות מוצלחת. הקבוצה התקשתה מאוד במשחקי ההכנה ואיבדה את שחקן הפנים רג'י לינץ לפציעה, כשאת מקומו תפס בינתיים עוסמאן קרובאלי בן ה-35. בהרצליה מאמינים כי למרות התוצאות הפחות טובות וההדחה המוקדמת בגביע ווינר, הם יוכלו להתאושש ולעבור את הבית שמצפה להם ולרשום פתיחה ברגל ימין לעונה הנוכחית. הרצליה תהיה הקבוצה הראשונה שתנוח בליגה והיא תפתח את משחקיה בליגת העל רק במחזור השני במשחק ביתי נגד הפועל עפולה.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הרצליה רוצה לשכוח מגביע ווינר. באב/ברני ארדוב

פמגוסטה רשמה בעונה שעברה הישג ראשון בכדורסל הקפריסאי כשהגיעה לגמר הגביע, אך לא הניפה את הגביע כשהפסידה במשחק הגמר. בסגל של הקבוצה ארבעה שחקנים אמריקאים, ועוד שלושה שחקנים יוונים, כשכל היתר שחקנים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully