וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על נקודת הזינוק: מרוץ "חבר" 2023 יוצא לדרך

5,000 רצים ורצות צפויים להשתתף במרוץ השנתי של מועדון "חבר", שייערך ביום שישי ה-20.10 בגני יהושע בתל אביב. השנה המועדון משתף פעולה עם עמותת פרקינסון בישראל, המסייעת לחולים ולמשפחותיהם בהתמודדות עם קשיי המחלה - ותורם 1 ₪ על כל 1 ק"מ שהמשתתפים ירוצו

מירוץ מועדון חבר 2022. לנס הפקות,
מירוץ מועדון חבר 2022/לנס הפקות

המרוץ השנתי של מועדון "חבר" יוצא לדרך זו השנה העשירית וצפויים להשתתף בו כ-5,000 עמיתים, בני משפחותיהם וחבריהם ב-4 מקצים שונים לפי בחירתם: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ו-800 מטר לילדים. כל עמית רשאי לרשום עד 5 משתתפים נוספים.

משתתפי המרוץ יקבלו ערכת מתנה הכוללת חולצת ריצה איכותית מנדפת זיעה, תיק גב המתקפל לתיק יד, פאוץ' ספורט מעוצב ומספר חזה. נוסף על כך, כל משתתף יזכה במדליה מרשימה ורב-תכליתית המשמשת גם מפתח ברגים בשלושה גדלים שונים. לאורך כל האירוע ייהנו המשתתפים מכיבוד עשיר, משתייה קלה וחמה ומאקספו מציגים מרהיב הכולל מתחם דוכנים המציעים פריטים מעולם הכושר והבריאות בהנחות ובמחירים מיוחדים.

במסגרת המרוץ הנוכחי יתרום מועדון "חבר" לעמותת פרקינסון בישראל 1 ₪ על כל 1 ק"מ שהעמיתים וקרוביהם ירוצו.

בישראל חיים יותר מ-40 אלף חולי פרקינסון, כרבע מהם מתחת לגיל 50. עמותת פרקינסון בישראל פועלת כדי לסייע לחולים ולבני משפחותיהם בהתמודדות עם קשיי המחלה ומאמינה שפעילות גופנית קבועה היא אחד הגורמים התורמים לניהול אורח חיים איכותי לצידה.

מירוץ מועדון חבר 2022. לנס הפקות,
מירוץ מועדון חבר 2022/לנס הפקות

בין המתמודדים עם מחלת הפרקינסון שחברים בעמותה וירוצו השנה במרוץ: יו"ר העמותה רונן שטיין, מנהלת קהילת הצעירים בעמותה ציפי גולדברגר, מנהל קבוצת הריצה איציק בריק, עתליה נבו (טריאתלון), מנכ"ל העמותה אייל לוי ועוד מאות רצים נוספים. השתתפות חברי עמותת פרקינסון במרוץ הינה ללא עלות.

בנוסף, השנה מארח מועדון "חבר" את עמותת איתן, וחניכיה ירוצו במגוון מקצים וייהנו מכל הפינוקים והמתנות של משתתפי המרוץ. העמותה מונה מאות מתאמנים ברחבי הארץ, רובם על הספקטרום האוטיסטי ברמות תפקוד שונות, ומציעה פלטפורמת אימונים במגוון תחומים ובהתאמה אישית לכל מתאמן. הפעילות הספורטיבית משפרת באופן ניכר את ביטחונם העצמי של המתאמנים ואת יכולותיהם התקשורתיות וההתנהגותיות.

יפעת קסוטו, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני גאה להזניק לראשונה כמנכ"לית המועדון את מרוץ 'חבר', מסורת ארוכת שנים שאנו מקיימים עם עמיתינו זו השנה העשירית. כמדי שנה, נושא האחריות החברתית מעוגן כאחד מערכי הליבה של המועדון ושל עמיתיו. השנה בחרנו לשתף פעולה עם עמותת פרקינסון בישראל, הפועלת לסייע לחולי הפרקינסון ולבני משפחותיהם בהתמודדות עם קשיי המחלה. העמיתים שישתתפו במרוץ, יחד עם קרוביהם ובני משפחותיהם, יהיו שותפים לתרומה שלנו: 1 ₪ על כל 1 ק"מ שירוצו. בשנה שעברה הגענו למספרי שיא - יותר מ-5,100 משתתפים רצו למעלה מ-45 אלף ק"מ. אנחנו מקווים שגם השנה נשבור את שיא הנרשמים ובכך נגדיל את התרומה הכספית לעמותה".

אייל לוי, מנכ"ל עמותת פרקינסון בישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין מועדון 'חבר' לעמותת פרקינסון בישראל. העמותה פועלת רבות לקדם את המודעות לחשיבות שבקיום אורח חיים פעיל וספורטיבי בקרב המתמודדים עם פרקינסון. הדבר מסייע באופן ניכר בשיפור תסמיני המחלה, התפקוד היום-יומי ואיכות החיים. המרוץ הוא הזדמנות נפלאה לחבר בין אנשים שבעבורם העיסוק בספורט הוא בחירה - לבין חולי פרקינסון, שבעבורם הספורט הוא אמצעי להתמודד עם המוגבלות בתנועה ועם אתגרי המחלה. אין ספק שהשתתפותם של החולים במרוץ מעוררת התרגשות ומעניקה השראה גם למתמודדים אחרים".

עלות ההשתתפות במרוץ:

הרשמה מאוחרת (עד 16 באוקטובר) - 100 שקל
מיני-מרוץ לילדים עד גיל 12 - 30 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully