וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזאיון לציון: מה הקשר העסקי בין זאיון וויליאמסון לישראל?

זאיון ויליאמסון וחברת פפסיקו, משיקים בארה"ב את בקבוק המים החכם שפותח בישראל ומתבסס על הטכנולוגיה של בקבוק המים החכם water.io שכבר משווק ונמכר בארץ. חברת פפסיקו יצאה בקמפיין השקה לבקבוק המים החכם חדש שפותח בישראל על ידי חברת impacX.io הישראלית

בקבור שעוצב על ידי זאיון וויליאמסון. יחצ,
בקבור שעוצב על ידי זאיון וויליאמסון/יחצ

זאיון ויליאמסון וחברת פפסיקו, משיקים בארה"ב את בקבוק המים החכם שפותח בישראל ומתבסס על הטכנולוגיה של בקבוק המים החכם water.io שכבר משווק ונמכר בישראל. חברת פפסיקו יצאה בקמפיין השקה לבקבוק המים החכם חדש שפותח בישראל על ידי חברת impacX.io הישראלית.

כוכב ה-NBA עיצב את הבקבוק של משקה האנרגיה האיזוטוני "GATORDE" המיוצר על ידי פפסיקו ומשלב את הטכנולוגיה הישראלית החדשנית. הבקבוק יושק במהדורה מוגבלת בארצות הברית, במסגרת הקמפיין ישתתף הכוכב בפרסומות וכן יפרסם את הבקבוק בחשבונות הסושיאל שלו. הבקבוק שעוצב על ידו באופן אישי משלב טכנולוגיה של חברת impacX.io הישראלית. הבקבוק הטכנולוגי מודד את כמות משקה האנרגיה ומתממשק לאפליקציה שמעודדת את הספורטאים לשתות. כך מסייע הבקבוק לספורטאים לשתות את הכמות המומלצת של המשקה ולשמור על בריאותם ולשפר את הישגיהם.

חברת impacX.io היא חברה נסחרת המפתחת טכנולוגיות אריזה מתקדמות. מוצר הדגל של החברה הוא בקבוק המים החכם Water.io , שמסייע למשתמשים בו לשמור על צריכת מים נכונה המותאמת אישית אליהם. לאחרונה חתמה החברה גם על שיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שגם הוא ראה בטכנולוגיה של impacX על מנת לסייע לשחקנים לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף.

"הטכנולוגיה שלנו הולכת ומשתפרת ומסייעת גם לספורטאים וגם לאנשים שמעוניינים לשמור על בריאותם ע"י הפקטור החשוב ביותר - שמירת מאזן נוזלים תקין ומדויק." אמר בנטקובסקי, מנכ"ל impacX.io. "האמון שממשיכה לתת בנו פפסיקו, מחברות המשקאות הגדולות והמובילות בעולם מצביעה על אימוץ הטכנולוגיה המובילה בעולם לשמירה על בריאות ע"י מאזן נוזלים נכון לגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully