וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ראיקוביץ' חשפה: "בננו היה בתרדמת, קיבל 5% סיכוי לשרוד"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 10:54

אשתו של שוער מכבי תל אביב לשעבר נזכרה בסיוט שעברה המשפחה לפני שנה: "סמכנו רק על אלוהים. הוא נלחם על חייו. נאמר לנו שזה נס"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

שוער מכבי תל אביב לשעבר פרדראג ראיקוביץ' חווה תקופה מסויטת אשתקד - תקופה עליה מעט מאוד אנשים ידעו. היום (שלישי) פרסמה אשתו אנה פוסט ארוך באינסטגרם, ובו גוללה את הסיוט שעבר על המשפחה באוקטובר 2022 - אז בנם הצעיר טאדיה היה על סף מוות.

"היום לפני 365 שנה התרחש הסיוט הכי גדול של כל אמא", כתבה אנה. "קומה, אלח דם וזיהום חסילו אותו. נתנו לו רק 5 אחוז סיכוי לשרוד, אמרו שהזיהום הגיע למוח שלו. היינו חסרי אונים, ונאמר לנו שגם אם יתעורר, לא כדאי שנצפה ליותר מדי. חיבקתי את אבא שלי הכי חזק שיכולתי ולחשתי לו שלא כדאי שנסמוך עליהם".

אנה הוסיפה וכתבה: "מיום ליום סמכנו רק על אלוהים ועל הבן שלנו. הרבה אנשים ניצלו את החולשה שלי, אבל הם עשו הרבה טעויות ולמדו שהטוב תמיד מנצח את הרב. נאמר לנו שזה נס. אתה הנס שלנו. אנחנו אוהבים אותך יותר מכל".

זו ההתייחסות הפומבית הראשונה של משפחת ראיקוביץ' לאירוע הקשה. אנה הסבירה וכתבה: "לא רציתי להסתיר שום דבר, אבל לא רציתי שאף אחד ידבר איתי או ישאל שאלות או שהעיתונים יכתבו על זה. אני ובעלי סגרנו את אינסטגרם, כי הבן שלנו היה בתרדמת ונלחם על חייו".

ראיקוביץ', שהגיע למכבי תל אביב בקיץ 2015 ונמכר לריימס ב-2019, משחק החל מקיץ 2022 במאיורקה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully