וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פציעת בולדווין: מכבי ת"א תשקול צירוף גארד נוסף במיידי

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 9:05

הצהובים הודיעו שהכוכב שסובל מכאבים בגבו יחמיץ את שני המשחקים הקרובים, אך ההערכה היא שפציעה מהסוג הזה עלולה להשביתו לחודש ולאור הלו"ז הקשה בפתיחת העונה, גארד נוסף עשוי לעבות את הסגל

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

וייד בולדווין היה ללא ספק אחד השחקנים הכי טובים ביורוליג בעונה החולפת ויחד עם לורנזו בראון כמעט הוליך את הצהובים לפיינל פור אחרי כמה שנים פושרות. אלא שאת העונה הנוכחית מכבי תל אביב תצטרך לפתוח בלעדיו, זאת לאחר שבדיקת ה-MRI שעבר השחקן גילתה שהוא סובל ממתיחה בגבו. בולדווין יחמיץ בוודאות את פרטיזן בלגרד וקרית אתא בליגה, אבל החשש הוא שהוא ייעדר לתקופה ממושכת בהרבה ממה שהצהירו הצהובים (ייעדר משני המשחקים הקרובים).

במכבי תל אביב יערכו לבולדווין בדיקות בשבוע הבא וידעו מה המצב לאחר מכן. בינתיים, בצוות המקצועי שוקלים לצרף גארד נוסף במיידי וזאת לאור לוח המשחקים הקשה שמצפה לקבוצה בפתיחת העונה.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תחתים גארד עד שהוא יחזור? בולדווין/ברני ארדוב

בולדווין כאמור היה אחד מהשחקנים הבולטים ביורוליג אשתקד עם ממוצעים מרשימים של 17.2 נקודות ו-5.1 אסיסטים ב-28 דקות בממוצע למשחק. בולדווין היה פקטור מרכזי מאוד גם באליפות הקשה שהשיגו הצהובים, עם סלי קלאץ' במשחק על התואר נגד הפועל תל אביב בגמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully