וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר: "עניין הפירוטכניקה בתוך היציעים יכול להיות מוסדר עם ארגוני האולטרס"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 15:26

שר הספורט טען כי זה יכול להתאפשר "בלבד שלא תהיה זריקה לתוך המגרש", והוסיף: "המטרה - להגיע לקומץ האלים בלי לפגוע באוהדים בלתי מעורבים". משטרת ירושלים הודיעה: "הוארך מעצרם של האוהדים התוקפים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

הרוחות סערו לאחר ה-0:3 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים בטדי אמש (שני). מספר אירועי אלימות נרשמו לאחר המשחק, בו השפילו האדומים את הקבוצה של יוסי אבוקסיס. באחד מהם, נראה אוהד הפועל תל אביב בתוך קבוצה של אוהדי בית"ר ירושלים, שמקללים אותו. לאחר מכן חלקם מתנפלים עליו במכות ומטילים אותו אל הקרקע. בסרטון אחר, נראה חייל מכה אוהד הפועל תל אביב, שחולף לצדו. מספר אוהדים נוספים מיהרו להתערב ולמנוע מהתקרית הזו להפוך לקטטה אלימה עוד יותר.

בשעות הצהריים הוציאה דוברות משטרת ירושלים הודעה לפיה "לבקשת המשטרה, הוארך מעצרם במספר ימים של שני חשודים בתקיפת אוהדי ספורט אמש לאחר סיום משחק הכדורגל. לקראת סיום המשחק ולאחריו, החלו קומץ אוהדים להפר את הסדר בתחומי היציע ובהמשך גם מחוץ לאצטדיון. במהלך פעילות השוטרים שנפרסו גם בסיום המשחק לשמירת הסדר ומניעת אירועי חיכוך ואלימות בין מחנות האוהדים, נעצרו 2 חשודים בשני מקרים שונים של תקיפת אוהדי הקבוצה היריבה.

"כך במהלך שלב עזיבת האוהדים, הבחין כח משטרתי בחשוד, תושב צפון הארץ בשנות ה-20 לחייו, תוקף באלימות תוך בעיטות בגופו של הקורבן שהוטח ארצה. השוטר שהבחין בכך החל רודף אחר החשוד שניסה להימלט עד שזה נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. במקרה נוסף, הבחין כוח משטרתי בחשוד, תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו, אוחז כלי תקיפה באמצעותו היכה אוהד הקבוצה היריבה. חשוד זה נעצר אף הוא לאחר מרדף רגלי קצר והועבר לחקירת המשטרה. בנוסף לאלו, נעצרו על ידי השוטרים 2 חשודים נוספים - אחד בגין תקיפת שוטרים וחשוד אחר בגין יידוי אבנים וגרימת נזק לניידת משטרה".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הוציא הודעה נוספת וכתב: "‏אוהדי הספורט הם לא עבריינים, אין צורך בדמגוגיה מיותרת. ‏ברור לכולם שהרוב המוחלט של אוהדי הספורט הם קהל נורמטיבי שבא לעודד את הקבוצה שלו וכבר אמרתי בעבר, המשימה שלנו היא להגיע לאותו קומץ אוהדים אלימים מבלי לפגוע באוהדים בלתי מעורבים. אני סבור שעניין הפירוטכניקה בתוך היציעים יכול להיות מוסדר עם אירגוני האולטרס ובלבד שלא תהיה זריקה לתוך המגרש. ‏המאבק המרכזי שלנו הוא נגד האלימות הפיזית בתוך ומחוץ למגרש, הקריאות הגזעניות וכמובן פעולות שגורמות להפסקת המשחקים מחשש לפגיעה בשחקנים ובאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully