וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למכבי תל אביב: בולדווין סובל ממתיחה בגב ויחמיץ את פתיחת היורוליג

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 19:15

כוכב הצהובים, שפספס את הפועל ירושלים בגלל כאבים בגב, ייעדר מול פרטיזן בלגרד וגם מול קרית אתא בליגה. חשש: ייעדר תקופה ארוכה יותר

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

רגע לפני שעונת היורוליג נפתחת עם משחק מול פרטיזן בלגרד, ווייד בולדווין התלונן על כאבים בגבו ולא שיחק מול הפועל ירושלים. היום (שלישי) הגיעו תוצאות ה-MRI שעבר השחקן ולפיהן השחקן סובל ממתיחה בגבו, מה שישבית אותו לפחות משני משחקי הקבוצה הקרובים. המשמעות: בולדווין יפספס את פתיחת היורוליג נגד פרטיזן בלגרד ביום חמישי וייעדר גם נגד קרית אתא בליגה. בקבוצה יערכו לו בדיקות נוספות בהמשך, בתקווה שהוא יחזור למשחק הבא ביורוליג נגד מילאנו אך החשש הוא שהוא ייעדר לתקופה ממושכת יותר של עד חודש.

ובינתיים, באתר היורוליג דירגו את עשרת המועמדים המובילים לזכות בתואר האישי היוקרתי ובולדווין, ממוקם במקום הרביעי המכובד עם הנימוק: "בולדווין נבחר לחמישייה השנייה אשתקד והוא עשה צעד קדימה ביכולת שלו הודות לנחישות שלו. הוא הופך את החברים שלו ליותר טובים, מכבי סומכת עליו שיחזיר אותה לפיינל פור".

אגב, השחקנים היחידים שמקדימים את בולדווין בדירוג הזה הם ניקולה מירוטיץ' שחקנה החדש של מילאנו, מייק ג'יימס ממונאקו ו-וולטר טבארס האימתני שממשיך עוד עונה בריאל מדריד. את העשירייה משלימים ווילי הרננגומס (ברצלונה), פקונדו קמפאסו (ריאל מדריד), קווין פאנטר (פרטיזן בלגרד), ניקולה מילוטינוב (אולימפיאקוס), וויל קלייברן (אנאדולו אפס) ומתיאס לסור (פנאתינייקוס).

האזינו לאהרל'ה ויסברג על פציעתו של ווייד בולדווין

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יפספס את פרטיזן. בולדווין/דני מרון

בנושא אחר, מכבי תל אביב הודיעה על המשך שיתוף פעולה עם חברת SBN, המייבאת ומשווקת את מותגי נאוטיקה וטימברלנד בישראל, ותמשיך לשמש כאחת הספונסריות של הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully