וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני המשחק נגד ריאל מדריד: רעידת אדמה פקדה את נאפולי

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 7:35

באיטליה מודאגים מרעש האדמה ה"שני בעוצמתו ב-40 השנים האחרונות" (4 בסולם ריכטר). למרות זאת, קיום המשחק לא מוטל בספק וההכנות כרגיל

תקציר: נאפולי - אודינזה 1:4/ספורט1

המשחק המסקרן ביותר הערב (22:00) בליגת האלופות יהיה ללא ספק זה שבו תארח נאפולי אלופת איטליה את ריאל מדריד הגדולה. אלא שיממה לפני המשחק הזה הקבוצה ממדריד הופתעה לגלות שבנאפולי התרחשה רעידת אדמה בעוצמה של 4 בסולם ריכטר.

אומנם לא מדובר בעוצמה גבוהה למדי, אבל עדיין מדובר ברעש האדמה השני הכי חזק זה 40 שנה באזור והרעש השני בתוך כמה ימים. הרשויות המקומיות לא דיווחו על נזק ממשי באיזור שבו התרחשה רעידת האדמה, אך בנאפולי וכמובן ריאל מדריד עוקבים בדאגה אחרי התחזיות.

ברהים דיאס ריאל מדריד. GettyImages
יחגגו גם בנאפולי? שחקני ריאל מדריד/GettyImages

החשש הגדול של הנאפוליטנים הוא שהפעילות באזור עלולה לגרום להתפרצות, אבל הסבירות לכך נמוכה מאוד על פי המומחים ובנאפולי מתכוננים כרגיל למשחק שהמנצחת בו תתבסס בראשות הבית ותתקרב מאוד לקראת הבטחת ההעפלה לשמינית הגמר.

ריאל מדריד לא הרשימה במחזור הפתיחה, אך גירדה 0:1 ביתי על אוניון ברלין. נאפולי חזרה מפורטוגל עם 1:2 קשה על בראגה בזכות שער עצמי בדקה ה-88. ריאל מדריד ניצחה פעמיים 1:3 בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות במפעל. האם הפעם נאפולי תנקום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully