וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הפתענו את עצמנו, זה יכול היה להיגמר ב-5 או 6"

3.10.2023 / 6:30

שמחה גדולה בהפועל תל אביב אחרי הניצחון בטדי: "בית"ר הפתיעה בחולשה שלה". ולקאניס התעשת מהדרבי, בלוריאן ובנימין התעלו. צ'יבוטה בכה בחדר ההלבשה במחצית

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

הפועל תל אביב על רכבת הרים. לאחר החמישיה שספגה בדרבי, בא הניצחון אתמול בטדי 0:3 שהחזיר את הצבע ללחיים של האדומים, או כמו שהם אמרו בסיום: "עם השבוע שעברנו לא היינו מתלוננים גם על תיקו, אבל הפתענו גם את עצמנו, זה משחק שיכול היה להיגמר 5 או 6, מהגול הראשון היינו בשלוש דרגות יותר טובים מבית"ר".

מייקל ולקאניס התלבט בנוגע להרכב עד לרגע האחרון. באימון המסכם בראשון קנצפולסקי עוד היה אמור להיות בהרכב, ביום המשחק הוא בחר בישראלוב כמגן ימני ורן בנימין וסיים עם טל ארצ'ל, שנזרק למשימה ועמד בה בכבוד, כמו גם שחקנים כמו אור בלוריאן, בנימין ופסי.

תכנית העבודה בהפועל תל אביב הייתה לעבור את החלק הראשון של המשחק והטירוף של טדי בשלום, אך אט אט השחקנים הרגישו שישנם המון שטחים ואפשרויות לשחק ואף אמרו: "בית"ר הפתיעה בחולשה שלה". רודריגס ואיינבינדר בכדורים חכמים, לאיוס ואוז'בולט עם המהירות והקילר אינסטינקט פשוט הרגו את המשחק.

האזינו לאופיר סער על הניצחון של הפועל תל אביב

טל ארצ'ל חוגג עם עומרי אלטמן את השער של שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס. דני מרון
חגג על הגנת בית"ר. לאיוס עם אלטמן/דני מרון

לאיוס ואוז'בולט הם תופעה, כמה כישרון וקילר אינסטינקט יש בשניים האלו אך קשה להבין את חוסר היציבות שלהם והעובדה שהם נעלמים לפרקים במשחק. יש להם כל כך הרבה יתרונות בליגה הזאת - מהירות, טכניקה, חוכמה והבנת משחק, ועדיין, במשחקים נגד בית"ר ירושלים הם תמיד בולטים וטובים במעברים אך לא מביאים את היציבות הזאת למשחקים אחרים.

2,500 אוהדים ליוו את הקבוצה לטדי. בכניסות הכל עבר בשלום, בסיום הופצו מספר סרטונים על תקריות בהם הותקפו אוהדי הקבוצה. במועדון לא אהבו את העובדה כי אוהדים של בית"ר הסתובבו במנהרת השחקנים וקיללו את שחקני הקבוצה, שהתעלמו מהקללות ולא כל כך הבינו מה קורה.

מאוויס צ'יבוטה הפועל תל אביב. דני מרון
ספג קריאות גזעניות? צ'יבוטה אמש/דני מרון
פוסט של קרולינה צ'יבוטה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אשתו של צ'יבוטה בפוסט הזדהות/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מי שלא התעלם הוא מאוויס צ'יבוטה, ששחקנים מספרים כי במחצית ישב בצד של חדר ההלבשה, בכה והיה עצבני על ההערות הגזעניות שספג. בצוות המקצועי הבהירו כי רק בשל סערת הרגשות של צ'יבוטה הוא לא שותף במחצית השניה אך יחזור לקבל דקות כבר במשחק הבא. צ'יבוטה חזר ואמר בסיום כי מספר אוהדים מאחורי הספסל גידפו אותו כאשר קם מהספסל בקריאות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully