וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר נזפו בשחקנים, אבוקסיס: "הלם, לא זוכר מחצית כזו"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 0:29

כ-50 אוהדים הגיעו לסף חדר ההלבשה של הירושלמים אחרי ההפסד ההיסטורי להפועל תל אביב: "בושה, השפלתם אותנו". המאמן התנצל: "זה לא מגיע לקהל כזה, לא נפיל את האשמה על סילבה". דור מיכה: "נס שנגמר רק 3:0, זה היה ביזיון"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בית"ר ירושלים הצליחה לעצור את רצף ההפסדים הביתיים שלה להפועל תל אביב במפגש האחרון ביניהן שנערך בעונה שעברה, בחודש מרץ, אבל הערב (שני), במשחק נעילת המחזור החמישי בליגת העל, היא לא רק הפסידה לה בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים ביניהן שהיא אירחה - אלא חטפה 3:0 משפיל מהיריבה המושבעת ולמעשה נחלה את ההפסד הביתי הגבוה ביותר בהיסטוריה שלה נגד הפועל תל אביב.

אלן אוז'בולט העלה את מאזנו נגד בית"ר ירושלים לתשעה שערים בכל המסגרות, בנוסף הישאם לאיוס היה שותף לחגיגה האדומה והצהובים-שחורים ניצלו מתבוסה קשה הרבה יותר כאשר עומרי אלטמן רשם אולי את החמצת העונה, וגם שער של גייב סגל בדקה ה-89 נפסל בעקבות נבדל שזיהו שופטי המסך.

מיד לאחר המשחק, כ-50 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו לסף חדר ההלבשה ונזפו בשחקנים: "בושה, השפלתם אותנו, צריכים להעיף פה שחקנים". הבעלים ברק אברמוב העיר לשוטרים על כך והאוהדים פונו. עשרות נוספים חיכו לבעלים כעוסים בחניה עם תלונות על הסגל, השחקנים ועל המאמן יוסי אבוקסיס.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
ייקח לו זמן להתאושש מהמחצית השנייה. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

בסיום, המאמן יוסי אבוקסיס התנצל בפני עשרות אלפי אוהדי בית"ר ירושלים שמילאו את אצטדיון טדי: "זה ערב קשה. אני רוצה לבקש סליחה מהאוהדים שלנו על המחצית השנייה - אני לא זוכר מחצית כזו רעה של קבוצת כדורגל בליגת העל שאני אחראי עליה. לקהל כזה לא מגיע לראות מחצית כזו. במחצית הראשונה הגענו לארבעה מצבים ולא הבקענו, בטעות הראשונה שעשינו שילמנו עליה. איבדנו כדורים בצורה שלא ראיתי, כל כדור עומק שלהם היה גול. ניסיתי לעשות שינויים שלא הצליחו, אני אחראי על זה וכמו שידעתי לקבל קרדיט במשחקים הטובים, אני מבקש סליחה על מחצית שאני עדיין בהלם ממנה. מאמין שנתקן את מה שהיה".

עוד אמר אבוקסיס: "הפיגור הלחיץ אותנו. הלחץ היה גדול ואני בטוח שגם היה רצון של כולם, אבל היינו מאוד מבוהלים מהיתרון שלהם. למחצית השנייה עלינו ואחרי כמה דקות ראיתי שזה לא עובד ועשיתי שינויים שקיוויתי שיעזרו לנו, אבל גם הם לא עזרו. היינו נרפים, מאוד חלשים. החמצנו מצבים של מאה אחוז בחצי השעה הראשונה, זה מהימים האלה שאתה משלם בטעות הראשונה. אני גם טעיתי בחילופים שעשיתי ולא שינו את המשחק, ניסיתי להכניס שחקנים התקפיים שיעזרו לנו וזה לא הצליח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיגל סילבה שוער בית"ר ירושלים. דני מרון
"לא נפיל את ההפסד עליו". מיגל סילבה/דני מרון

על היכולת של מיגל סילבה: "זה נכון שהוא בתקופה לא טובה, אבל אני מאמן אותו כבר מעל חצי שנה ומאז הוא היה אחד השחקנים הכי טובים שלנו. לא נפיל עליו את האשמה, היו היום שחקנים פחות טובים ממנו. ניתן לו את הביטחון ונחזיר אותו לעניינים, כמו שעשינו עם הרבה שחקנים. נראינו בסדר בכל המשחקים העונה, אבל מחצית שנייה כזו אני לא זוכר. אנחנו קבוצה חדשה וראינו שההרכב ההתקפי לא עבד, היינו מאוד חשופים ואנחנו זקוקים ליותר איזון. התביישתי מאיך שנראינו במחצית השנייה, נצטרך לדעת לצאת מזה ביחד. אני לא מאמין שאפשר לשחק כל כך חלש, השחקנים לא יחזרו על משחק כזה".

הקשר דור מיכה הוסיף לדברי מאמנו: "אני רוצה להתנצל בפני הקהל שלנו והאנשים במועדון על התצוגה שהייתה היום. זה כתם על כולנו ונשאר לי רק להתנצל ולהבטיח שנעשה את הכל כדי לכפר על זה במהלך העונה. דווקא הגענו למצבים טובים, אבל התפרקנו בשער השני וזה היה ביזיון אחד גדול. עצוב לומר את זה, אבל זה נס שנגמר רק 3:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully