וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל מחדש: בית"ר ירושלים מחפשת פתרונות

3.10.2023 / 6:30

בית"ר בהלם לאחר התבוסה להפועל תל אביב ומחפשת פתרונות. ביקורות על אבוקסיס והשחקנים: "אי אפשר לשחק כששלושה שחקנים לא יורדים להגנה, אפילו לא עושים בכאילו, זאת חוצפה". וגם: מה הסיבה לירידה ביכולת של סילבה ומה ההסבר של דנילו אספריה לציוץ ה"מתריס"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים היו בהלם לאחר ההפסד 3:0 להפועל תל אביב אמש (שני). אם לפני המשחק דיברו במועדון על כך שהקבוצה עדיפה וצפויה לנצח, החל מהדקה ה-30 הייתה קבוצה אחת במגרש והמארחת נחלה הפסד שהפך להשפלה עבור הצהובים שחורים ו-24 אלף אוהדים שליוו אותם אמש, וגרמו להם לחזור לקריאות של "ביזיון" ו"אין לכם כבוד".

בבית"ר יודעים ששער אחד בחצי השעה הראשונה היה משנה את המשחק, אך מה שקרה מהדקה ה-30 יגרום ליוסי אבוקסיס לא לישון יותר מדי בשבוע הזה. אבוקסיס ספג בסיום ביקורת על שיטת ה-4:4:2 שלו והחילופים, ולמעשה גם התוודה על הטעויות בסיום, כשאמר: "גם אני עושה טעויות, ניסינו משהו התקפי וזה לא הלך, נצטרך לשנות דברים".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
חייב למצוא פתרונות. אבוקסיס/דני מרון

עוד על ה-0:3 ההיסטורי של הפועל ת"א בטדי על בית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הבעיה של אבוקסיס היא שהוא חייב למצוא פתרונות שלא ניסה עד עכשיו, להמציא את הקבוצה הזאת מחדש. מדובר בסגל לא מאוזן, ללא כנפיים, שאתמול הגיע עם מגינים שאינם כשירים, וכמעט בכל משחק הקבוצה צריכה לאלתר וזה מקל על היריבה.

עוד לפני המשחק התלבט אבוקסיס אם לפתוח עם פריידיי וג'ורג' יחד, אך ההתלבטות הזאת הסתיימה אתמול, השניים פשוט לא מתאימים לשחק יחד. הם כבדים, אף אחד מהם לא באמת מרווח והם עושים חיים קלים ליריבה. מי שמצטרף אליהם הוא ירדן שועה, או כמו שאמרו בבית"ר בסיום: "אי אפשר לשחק כדורגל כששלושה שחקנים עומדים למעלה ולא יורדים, אפילו לא עושים בכאילו, זאת חוצפה".

בית"ר איבדה הרבה כדורים שטותיים, סורו חלוד וייקח לו זמן, הוצ'קו חלוד וכבר מחמם ספסל, עם טרזייה תומא עדיין לא נסגרו העניינים וההגנה שספגה 58 שערים בעונה שעברה היא אותה ההגנה פלוס ירידה חדה ביכולת של מיגל סילבה, שאתמול היה במשחק החלש ביותר שלו מאז הגיע לבית"ר. במועדון נשמעים קולות כי מאז עזב מאמן השוערים משה בן דוד ישנה ירידה ביכולת של סילבה, אך אין עדיין החלטה לצרף איש מקצוע נוסף למערכת.

טל ארצ'ל (מימין) עם דוד קלטינס שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השם שלו כל הזמן באוויר. קלטינס, משמאל/ברני ארדוב

השם של דוד קלטינס נמצא כל הזמן באויר, בבית"ר שוקלים זאת אך עדיין לא עשו שום פנייה ישירה לשחקן או לסוכנו. קלטינס שיחק אצל אבוקסיס בבאר שבע וייתכן כי האופציה תעלה שוב בימים הקרובים.

הבעלים ברק אברמוב כעס על צוות המאבטחים והמשטרה על כך שבסיום עשרות אוהדים מסתובבים באיזורים האמורים להיות סטריליים. אוהדים הגיעו עד אברמוב בחנייה במנהרת האצטדיון וכמו כן עד לדלתות חדר ההלבשה, מבלי שיעצרו אותם. בבית"ר אמרו על כך: "אנחנו משלמים מאות אלפי שקלים על שיטור ואבטחה במשחק הזה, נקבל קנסות על אירועים, אבל לא יכול להיות שאוהדים מסתובבים חופשי באיזורים כאלה שאמורים להיות סטריליים".

ציוץ מתריס כלפי בית"ר? אספרייה

אגב, דנילו אספרייה, שצייץ אתמול שלוש לבבות אדומים והוסיף "אנחנו שמחים" עורר סימני שאלה, אך הסביר כי "שמחתי כי הקבוצה שלי צסק"א סופיה ניצחה, לא התעסקתי בבית"ר, יש לי מספיק בעיות כאן, מאחל לבית"ר בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully