וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר הצטיין בניצחון אופי כרתים 0:2 על א.א.ק אתונה

הקשר השלים 90 דקות ונבחר לאיש המשחק מול האלופה, קבוצתו חגגה חזרה למסלול הניצחונות בסטייל ועלתה למקום הרביעי ביוון. בטורקיה, 90 דקות לקארצב ב-0:0 של בשאקשהיר בקייסריספור

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

ניצחון גדול לדן גלזר וקבוצתו אופי כרתים מול אלופת יוון. הקשר, שהצטרף בחודש שעבר ממכבי תל אביב, פתח בהרכב, השלים 90 דקות ונבחר לשחקן המצטיין ב-0:2 על א.א.ק אתונה במסגרת המחזור השביעי.

כרתים החלה את העונה עם ניצחונות ביתיים על אריס ופאוק סלוניקי ובין לבין חטפה שלישייה בחוץ מאסטרס טריפוליס, אבל מאז הייתה ברצף של שלוש תוצאות תיקו. הערב כאמור היא שבה למסלול הניצחונות עם 0:2 מרשים שהעלה אותה למקום הרביעי עם 12 נקודות במאזנה, נקודה יותר מהאלופה א.א.ק אתונה שאותה ניצחה ולה יש לציין משחק חסר. ביום חמישי, אגב, תשחק א.א.ק מול אייאקס בליגה האירופית.

עדן קארצב בשאקשהיר. רויטרס
בשאקשהיר לפחות לא הפסידה. קארצב/רויטרס

קשר ישראלי נוסף שפתח הערב בהרכב קבוצתו והשלים 90 דקות זהו עדן קארצב, שסיים ביחד עם בשאקשהיר ב-0:0 בחוץ נגד קייסריספור. בשאקשהיר, שבשני המחזורים האחרונים הפסידה לגלאטסראיי ולפנרבחצ'ה, נמנעה מהפסד בסך הכל בפעם השנייה העונה והעלתה את מאזנה לארבע נקודות בשבעה משחקים, עדיין מדורגת מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully