וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כוכבי גנט לא יפתחו נגד מכבי תל אביב? "יש לנו בעיה כרגע"

קאופרס נעדר מהתיקו מול העולה החדשה שעלה במקום הראשון בבלגיה והוא בספק למפגש עם הצהובים (חמישי, 19:45, ספורט2), יחסיו של אורבן עם המועדון עלו על שרטון ומאמנו לא חסך בביקורת. קין ושחקניו יקוו לנצל זאת כדי לשמור על פסגת הבית בקונפרנס ליג

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

בשבוע שעבר הביעו בבלגיה חשש ראשוני לקראת המשחק של גנט נגד מכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט2). לראשונה עלו טענות על כך שהמאמן מתקשה לסמוך על שחקני הרוטציה ומכאן שגנט עלולה להגיע מותשת למשחק נגד הצהובים, אחרי שעומרי גנדלמן ושחקנים נוספים איכזבו בהזדמנות הממשית הראשונה שקיבלו.

אתמול (ראשון) גנט כבר איבדה את הפסגה בבלגיה בעקבות תיקו 1:1 מול מולנבק, העולה החדשה. אמנם הקבוצה טרם הפסידה העונה בזירה המקומית, אבל רשמה תיקו שני בליגה ושלישי בארבעת המשחקים בכל המסגרות, אחרי שהחלה את שלב הבתים בקונפרנס עם 1:1 בפולין נגד זוריה האוקראינית. אם לא די בצרות, למשחק ביום חמישי היא עשויה להתייצב כשמה-11 שלה נעדרים שני הכוכבים הכי גדולים של הקבוצה - החלוצים הוגו קאופרס וגיפט אורבן.

גיפט אורבן, חלוץ גנט. GettyImages
יסופסל גם נגד מכבי תל אביב? אורבן/GettyImages

קאופרס, שהבקיע העונה 11 שערים ב-15 משחקים בכל המסגרות, נעדר אתמול מהסגל לראשונה העונה בעקבות רגישות שממנה הוא סובל. המאמן היין ואנהאזברוק הודה לפני המפגש עם מולנבק שהוא קיווה שקאופרס יעמוד לרשותו, אבל בלית ברירה הותיר אותו מחוץ לסגל. אם הוא ייעדר נגד מכבי תל אביב, זו תהיה בשורה מאוד משמעותית עבור רובי קין וחבורתו.

כאמור, קאופרס הוא לא היחיד שעשוי למצוא את עצמו מחוץ להרכב. גם החלוץ הניגרי גיפט אורבן כשיר להתמודדות וצפוי לשחק, אבל בשבועות האחרונים היחסים בינו לבין המועדון עלו על שרטון ולא מן הנמנע שהוא שוב יעלה מהספסל, כפי שקרה אתמול. אורבן בן ה-21, שהקיץ כבר הוזכר כמועמד למועדוני על כמו צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם אחרי חצי עונה אדירה בגנט אליה הצטרף רק בינואר שעבר, דרש להשתחרר, אבל גנט לא קיבלה עבורו הצעות בגובה 20 מיליון יורו והוא זעם כל כך שלא נמכר. במקרה או שלא, מאז שנסגר חלון ההעברות הוא לא הבקיע או בישל אפילו שער אחד - כל ששת שעריו העונה הובקעו בחודשים יולי-אוגוסט. אם לא די בצרות, הוא גם הורחק בכרטיס אדום בתיקו נגד אופן ואתמול כבר שב לסגל, אבל רק עלה מהספסל ל-22 הדקות האחרונות ולא הצליח להושיע.

כאשר ואנהאזברוק נשאל אמש על אורבן, השיב: "גיפט סקורר אמיתי ואנחנו קבוצה שמייצרת מצבים, אבל לא כשהוא עולה מהספסל. זה אומר משהו. בקושי ראינו אותו, הוא לא הצליח להשפיע. נכון שגם הכדורים לעברו היו לא טובים, אבל סיימנו משחק עם צפי הבקעות של 2.5 שערים ולא עשינו את זה. יש לנו בעיה לנצל מצבים כרגע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אנריק סבוריט נכנס במקום ניר ביטון, מכבי תל אביב. אריאל שלום
ביטון וסבוריט. שני כוכבי גנט ייעדרו מולם?/אריאל שלום

כזכור החלה מכבי תל אביב את שלב הבתים עם ניצחון ביתי 2:3 על בריידאבליק האיסלנדית באצטדיון בלומפילד, כך שאם לא תפסיד בבלגיה היא בכל מקרה תהיה בין שתי הראשונות, תשמור בכך מקרה על ראש הבית אם זוריה לא תנצח במשחק החוץ באיסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully