וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני חן גולדנברג היא האלופה החדשה של שחייה במים פתוחים

חן גולדנברג, תלמידת ט'8 בבית הספר מקיף ד דרכא רבין אשקלון, זכתה במקום הראשון לנשים בתחרות ארצית בשחייה בליגת מים פתוחים במשחה של 2.5 ק"מ

אליפות ישראל במים פתוחים. נתן גולדברג,
רוני חן גולדנברג על הפודיום/נתן גולדברג

בשבוע שעבר התקיימה תחרות ארצית בשחייה בליגת מים פתוחים במשחה של 2.5 ק"מ. רבים השתתפו בתחרות וניסו לחתור לניצחון אך רק אחת מבניהם צלחה את האתגר וזכתה במקום הראשון. רוני חן גולדנברג, תלמידת ט'8 בבית הספר מקיף ד' דרכא רבין אשקלון, עשתה זאת בשחייה במים פתוחים בתחרות ליגה ארצית המרשימה שהתקיימה בחוף עמק חפר, אחד החופים היפים בארץ.

שחייה במים פתוחים היא ספורט מאתגר שבו המתמודדים חייבים להתמודד עם אתגרים טבעיים כמו גלים, טמפרטורות משתנות , אורך רוח ומיקוד במטרה. בכל שנה מתקיימת ליגת שחייה ארצית במים פתוחים, בארגון שוונג, הכוללת 5 משחים בים הפתוח - משחה דולפין, משחה עמק חפר, משחה פורט2פורט, משחה תנינים-הרפתקאות האיים ומשחה חדרה. רוני, שהייתה אחת מהמתמודדות הצעירות בתחרות, צלחה את כל האתגרים והגיעה למקום הראשון בקטגוריה של 2.5 ק"מ לנשים בכל הגילאים שהשתתפו במשחה ובמקום הראשון בגילאי 13-14. במשחה דולפין שהתקיים בחוף הקשתות באשדוד בתאריך 02.06.2023 - המשחה הראשון הפותח את הליגה, רוני זכתה גם במקום הראשון במשחה של 2 ק"מ בנשים כללי ובגילאי 0-17.

בבית הספר מקיף ד דרכא רבין אשקלון גאים בהצלחתה המרשימה של רוני חן גולדנברג וצופים לה עתיד מרשים בתחום וניצחונות רבים.

רוני חן גולדנברג: "שחייה במים פתוחים היא לא ספורט פשוט, זו חוויה. ההכשרה שקיבלתי מהמאמן שלי - קלונטרוב גרי, התמיכה, העזרה והעידוד הרבים והמרגשים שקיבלתי מבית הספר מקיף ד דרכא רבין אשקלון עזרו לי להשיג את המקום הראשון, אני מאוד מתרגשת להמשיך להתמודד בעולם המרשים הזה."

רשת דרכא היא רשת בתי ספר תיכוניים אשר הוקמה בתמיכת משרד החינוך ובעידודו על מנת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאו-חברתית במדינת ישראל בדרכם להיות מוסדות חינוך מובילים בתחום החינוך העל יסודי. רשת בתי ספר דרכא כוללת בתי ספר מקהילות שונות בחברה הישראלית ופועלת לחיזוק המרקם החברתי במדינת ישראל. רשת בתי הספר מלווה במועצה ציבורית הכוללת אנשי רוח, חינוך ועשייה מובילים בחברה הישראלית.

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully