וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטור מוויזה כבר כאן: חבילות לפרקטים הנוצצים של ה-NBA

איסתא ספורט יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת NBATrips והעיתונאי והפרשן עידו גור. במסגרת השותפות תאפשר חברת איסתא ספורט לישראלים לקחת חלק במסע חווייתי בין אולמות ה-NBA הנוצצים בארה"ב ולפגוש את כוכבי הכדורסל הגדולים בעולם

מימין עדו גור, משמאל עדו ווג מנכל איסתא ספורט. איסתא ספורט,
מימין עדו גור, משמאל עדו ווג מנכל איסתא ספורט/איסתא ספורט

כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים בשעות לא שעות, רק כדי לצפות בעוד כמה דקות משחק של לברון ג'יימס האגדי או דני אבדיה, שתמיד יישאר אחד משלנו?

חברת 'איסתא ספורט' יחד עם חברת 'NBATrips' ואיש התקשורת והספורט עידו גור יוצאים כעת בשת"פ מיוחד שיאפשר לכם לנטוש את המסך ולראות את הכוכבים הגדולים מקרוב, על הפרקט האמריקאי.

במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו אוהדי הכדורסל הישראלים להצטרף למסעות ספורטיביים ייחודיים, השזורים בליבה של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. עם הסרת מגבלת הויזה, שנדרשה עד כה מישראלים כתנאי כניסה לארה"ב, הופך המסע המרגש והחד פעמי הזה לאפשרי, קל ונגיש יותר.

המסע המשותף הראשון שייצא לדרך ב-1 בנובמבר לפלורידה, יעבור במיאמי ואורלנדו, ויכלול אירוח בשני משחקים ביתיים של מיאמי, אחד מהם מול וושינגטון של אבדיה, משם ימשיך המסע לאורלנדו, שם יוכלו המשתתפים ליהנות ממשחק של הלייקרס (בכיכובו של לברון ג'יימס) ואפילו לגזור לעצמם חתיכה מרשת הכדורסל בתום המשחק. כמו כן, יצפו במשחקה של דאלאס (לוקה וקיירי). בין לבין, יכלול המסע בילוי בפארקי הענק של אורלנדו - דיסני ויוניברסל, והנאה מהחוויה האמריקאית בכלל. כל המסע בליווי של גור ופרשן ה-NBA המיתולוגי שימי ריגר.

לצד הצפייה במשחקים באולמות הכדורסל הענקיים ברחבי ארה"ב, יוכלו משתתפי המסע הייחודי לרדת לפרקט ולהשתתף בתחרות קליעות מיוחדת, ללחוץ את ידי השחקנים בקבוצות השונות וליהנות ממפגש בלתי אמצעי עם שחקני הכדורסל הטובים בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully