וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעריצי ה-NFL נמאס מתשומת הלב לטיילור סוויפט: "זה נהיה מגוחך"

הזמרת הפופולרית הגיעה למשחק נוסף, בטלוויזיה מיהרו לצלם אותה אחרי טאצ'דאונים - עוד לפני הילוכים חוזרים. שחקן העבר מיטשל שוורץ: "חייבים להפסיק עם זה"

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

זה כבר נהיה עניין שבשגרה. טיילור סוויפט הגיעה גם הלילה (בין ראשון לשני) למשחק של קנזס סיטי צ'יפס - הפעם בניו ג'רזי מול ניו יורק ג'טס, כשהיא חמושה בדונה, אימו של טראוויס קלסי עימו היא כביכול נמצאת במערכת היחסים, ובתגבורת נוצצת - ריאן ריינולדס ורעייתו בלייק לייבלי.

הזמרת הפופולרית כבשה בסערה גם את ה-NFL. אתרי הספורט האמריקאיים מדווחים עליה בלי הפסקה, וגם בשידורי הטלוויזיה עוסקים בה לא פעם יותר מאשר במשחק עצמו. הלילה, למשל, כמעט אחרי כל טאצ'דאון, המצלמה מיד עברה לתגובה של סוויפט - עוד לפני הקרנת הילוך חוזר של המהלך.

"זה נהיה מגוחך", צייץ העיתונאי ג'ו פומפליאנו. שחקן העבר מיטשל שוורץ הוסיף: "חייבים להפסיק לצלם אותה אחרי כל טאצ'דאון או מהלך גדול. הבנו, אנשים מפורסמים הגיעו לאצטדיון, זה מעולם לא קרה בתולדות הליגה ואף שחקן NFL מעולם לא יצא או התחתן עם סלבריטאית".

במשחק עצמו ניצחו הצ'יפס 20:23. כעת נותר לראות האם הזמרת תגיע גם למשחק הבא של קנזס סיטי, בחוץ מול מינסוטה ביום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully