וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בביצועי ילד הפלא שהדליק את הקלאסיקו: "לא ידעתי שהוא בן 16"

דיאנה פתח בחמישייה, גנב את ההצגה מול ברצלונה ושבר שיא של דונצ'יץ', מאמן ריאל התמוגג: "הוא עובד קשה, הדקות הן פרס על כך"

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

ריאל מדריד ניצחה אמש (שני) את ברצלונה בקלאסיקו הראשון של העונה בספרד, ובעוד ונסן פוארייה בלט עם 22 נקודות, הסיפור הגדול במשחק הגיע מנער בשם איסמעילה דיאנה. בגיל 16, 9 חודשים ו-28 יום, ניפץ הסנטר (2.14 מ') את שיאו של לוקה דונצ'יץ', הפך לשחקן הצעיר ביותר שפותח בחמישייה של הבלאנקוס בקלאסיקו וסיפק 9 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-13 דקות, תוך שהוא משכיח לפרקים את היעדרותו של אדי טבארס האימתני.

"לא ידעתי שהוא בן 16", טען המאמן צ'וס מתאו, שהוכיח לא פעם שאין לו בעיה לשלב שחקנים כל כך צעירים. "הוא עובד קשה והדקות הן פרס על כך. הוא שחקן מצוין, כמו מספר שחקנים צעירים נוספים שלנו. אני רוצה שיהיו לי את השחקנים הטובים ביותר, ואם הייתי טועה, הייתם אומרים שאני משוגע ששיתפתי נער בן 16. מה שחשוב זה שיהיו לנו שחקנים טובים, לא צעירים, ואיסמעילה עשה עבודה טובה מאוד".

דיאנה, יליד סנגל, הצטרף לקבוצת הילדים של ריאל מדריד כשהיה בן 13 ואשתקד שיחק בקבוצת המילואים של הבלאנקוס, לה סייע לרשום מאזן של 0:26 עם 9 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק. לקראת סיום העונה שעברה רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת, מול מלאגה, ובכך הפך לשחקן השני הכי צעיר בתולדות המועדון (הראשון היה דונצ'יץ'). אמש הוכיח שהוא ראוי גם לרמות הגבוהות ביותר, כשסיים את חמש הדקות הראשונות שלו מול יאן וסלי עם 4 נקודות ו-7 ריבאונדים, 5 מתוכם בהתקפה.

צפו בביצועים של דיאנה

עיסמאלה דיאנה, שחקן ריאל מדריד/ספורט1

על מצבו של טבארס, אמר מאמן ריאל מדריד: "הוא יעבור בדיקות נוספות, לא ניקח סיכונים איתו. יש לו דלקת ואני מקווה שיתאושש במהרה, הוא כבר מרגיש יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully