וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס מודאגת לפני מכבי חיפה: "יש בעיות בהגנה, צריך פתרונות"

הירוקים גירדו 2:2 דרמטי מול פאוק בדקה ה-96, המאמן יובאנוביץ': "המשחק מול חיפה חשוב מאוד, ברור שאנחנו צריכים להשתפר"

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

ארבעה ימים לפני שהיא מתארחת אצל מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית, הצילה אמש (ראשון) פנאתינייקוס נקודה בצורה דרמטית במיוחד בליגה היוונית, כשכבשה שש דקות בתוך תוספת הזמן וגירדה 2:2 במשחק הצמרת מול פאוק סלוניקי. הירוקים לא שכנעו יתר על המידה ורחוקים בשש נקודות מהמוליכה אולימפיאקוס, ולכולם ברור שהיכולת הזו לא תספיק בהמשך העונה.

"אנחנו בתקופה בה אי אפשר לנתח את המשחקים, כי כל משחק יותר חשוב מהקודם", אמר המאמן איבן יובאנוביץ'. "כעת יש לנו משחק חשוב מאוד מול מכבי חיפה. העונה עוד ארוכה, גם אם היינו מפסידים לפאוק לא הייתי משנה את דעתי. ברור שצריך להשתפר, ליצור יותר הזדמנויות, להיות יותר מרוכזים, אבל אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים. עדיין צריך לשחק חזק יותר".

המאמן הסרבי הוסיף ואמר: "זו רק תחילת העונה, אבל כבר שיחקנו 13 משחקים. יש לנו עליות ומורדות, זה אף פעם לא נעים לא לנצח, בעיקר בבית, אבל כל הליגה עוד לפנינו". על הבלם הפצוע שלו הורדור מגנוסון שייעדר כחצי שנה אמר: "יש לנו קצת בעיות בהגנה, צריך למצוא פתרונות בתוך הקבוצה".

מאמן פנאתינייקוס איבן יובאנוביץ' עם חואן קרלוס. Pedro Loureiro/Eurasia Sport Images, GettyImages
בקושי יש זמן לנתח. יובאנוביץ'/GettyImages, Pedro Loureiro/Eurasia Sport Images

מי שסידר את ה-2:2 הדרמטי הוא החלוץ השבדי אלכסנדר ירמייף, שהוזכר בעבר כמועמד להצטרף למכבי חיפה והפועל באר שבע. "שיחקנו טוב ולא ניצחנו, אני שמח שהענקתי לנו נקודה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully