וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלנו גולים של ילדים קטנים": גלאבוב צפוי לחזור לסגל נתניה בסכנין

אכזבה גדולה לאחר ההפסד למכבי חיפה: "הם הגיעו לחוצים, היינו לא מרוכזים". הבלם עשוי לחזור לאור ההגנה החלשה, אבו חנא אכזב, בילו מתוסכל

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי נתניה, אחרי שהקבוצה נכנעה 3:2 למכבי חיפה אמש (ראשון). נתניה הגיעה למשחק עם ציפיות גדולות ורצון לנצח כדי לצאת לדרך חדשה אחרי פתיחת העונה המגומגמת, אולם ההפסד הזה השאיר את הקבוצה עם מאזן של חמש נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות, כשהיא קרובה יותר לקו האדום מאשר לחלק העליון, שם היא מקווה להיות.

"קיבלנו גולים של ילדים קטנים", אמר גורם במועדון. "ועם טעויות כאלה בהגנה, אי אפשר לנצח את מכבי חיפה. נכון שאנחנו מדברים רבות על הנעת הכדור והצורך בכך ששחקני ההגנה יניעו כדור, אבל לפעמים כשזה לא מסתדר, עדיף לתת פס ארוך גבוה ולא לאבד בתוך הרחבה. משחק מול מכבי חיפה, זה בעיקר ריכוז ופוקוס. הפעם לא היינו מרוכזים והפעולות לא היו מספיק טובות", הוסיף הגורם.

השחקנים של רן קוז'וך הובילו פעמיים במשחק, 0:1 ו-1:2, אך לא השכילו לשמור על היתרון וספגו שער שוויון לפני הירידה להפסקה. "דיברנו כל השבוע, על הרצון והחשיבות בלא לספוג שערים, גם בדקות פחות טובות שלנו ושוב כשלנו בזה", אמרו בנתניה בסיום. "היינו חייבים לרדת למחצית ביתרון ואז כל הלחץ היה על מכבי חיפה, שממילא הגיעה לחוצה למשחק הזה. ספגנו את השוויון וגם פתחנו רע את החצי השני וככה קשה לנצח".

נאסים אואמו, ג'ואל אבו חנא שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
ספגו ביקורות. אואמו ואבו חנא/ברני ארדוב

הבעיה הכי גדולה של נתניה אתמול היתה משחק ההגנה הנרפה של הקבוצה. במחצית הראשונה, דווקא אחרי שהקבוצה עולה פעמיים ליתרון משערים של איגור זלטאנוביץ' וראצ'יד צ'ירינו, חוליית ההגנה איבדה את העשתונות וחילקה מתנות, כאשר השער הראשון שהיא ספגה רשום על שמו של השוער רז כרמי, שהתמהמה עם הכדור, עד שאריק שוראנוב האורח התערב וניסה לחטוף את הכדור, מה שהביא בסופו של דבר למגע בין השוער לחלוץ ופנדל שנשרק לזכות הירוקים.

מרבית שחקני הקו האחורי ספגו ביקורות בתוך הקבוצה, כאשר מי שאיכזב אמש הוא הבלם ג'ואל אבו חנא, שהתקשה מאוד נגד חלוצי מכבי חיפה, בעיקר מול פרנזי פיירו, שכבש מולו את השער השלישי. גם נאסים אואמו, שעבר מבחן כשירות ועלה לשחק, היה לא טוב והיה מתחת לרמה שהוא משחק בדרך כלל.

אמש שוב באה לידי ביטוי הבעייתיות שבהחלטת הנהלת המועדון, לכפות על הצוות המקצועי להלביש רק חמישה זרים בסגל בכל משחק. הזר ששילם אמש את מחיר ההחלטה ולא בפעם הראשונה הוא הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שהיה חסר מאוד אתמול במשחק ההגנה של היהלומים. אחרי המשחק הרע של חוליית ההגנה עשוי גלאבוב לחזור לסגל, לקראת משחק החוץ נגד בני סכנין, בשבת.

עוד בוואלה!

מופע פיירו: מכבי חיפה הפכה ל-2:3 על מכבי נתניה עם צמד של פיירו

לכתבה המלאה
כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
איך יוצאים מזה? ג'אבר/ברני ארדוב

לאחרונה דובר על הסגל הרחב שיש לנתניה, דבר שגורם ללא מעט מרמור בקרב מספר שחקנים שמשחקים פחות. עוז בילו, שנכנס רק בדקות הסיום אחרי שהתחמם לאורך דקות רבות, נראה מתוסכל מאוד ממיעוט הדקות ששיחק, כאשר אחמד סלמן ומקסים פלקושצ'נקו נשארו על הספסל וכלל לא שותפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully