וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדולף: "לפעמים אתה מחכה למילה טובה, אבל דז'יקיץ' אף פעם לא מרוצה"

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 6:41

קפטן הפועל ירושלים חגג את הניצחון על מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר ("אני צריך עוד ללמוד להניף, אהיה מוכן לזכייה הבאה") והתייחס להצהרות של מאמנו: "יש לו מנטליות מיוחדת". בנפיקה תפגוש את האדומים בפתיחת ליגת האלופות

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

ב-2019 הניפה הפועל ירושלים את גביע ווינר, המשיכה לזכייה בגביע המדינה ונראה שרק מגיפת הקורונה עצרה אותה מקמפיין אירופי יוצא דופן. גם ב-2016 היא לקחה את טורניר פתיחת העונה, ואחר כך זכתה באליפות והגיעה לחצי גמר היורוקאפ. ב-2014 היא סימנה וי בתחילת הדרך, ובסופה חגגה צלחת ראשונה בתולדותיה.

אז נכון שגביע ווינר אינו נחשב לתואר רשמי, אבל בהסתמך על מה שקרה לאדומים בעונות שבהן זכו בטורניר הזה - נראה שהטוב מכל בעונת 2023/24 עוד לפניהם. ירושלים שוב ניצחה את מכבי תל אביב בגמר, הפעם 71:79, וחזרה להיות המכונה המתואמת והמתוזמרת מרוב שלבי העונה שעברה; זו שמשתקת את היריבות ומאמללת את הכוכבים שמנגד, ברצותה מאטה את הקצב וברצותה קולעת זריקות קלאץ' ורצה למתפרצות קטלניות.

מי שלא חווה מקרוב את ירושלים מאשתקד הוא יובל זוסמן. אוהדי האקסית בצהוב קיבלו אותו בשריקות בוז רמות, אבל הוא זכה לתמיכה מיוחדת מהקהל שבא מהבירה והעלה את רמת משחקו במחצית השנייה. "הוא צריך להיות חלק מהמבנה שלנו, ולא אחד שיתפתח תוך כדי", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' על זוסמן. "לפעמים הוא נותן לדברים להפריע לו, אבל אנחנו לומדים. אנחנו קבוצה שונה מאיפה שהוא היה בשנים האחרונות, והוא צריך זמן. הדרישות ממנו שונות".

ליוואי רנדולף הניף גביע ראשון כקפטן הקבוצה. "אני צריך עוד להתאמן על ההנפה, עוז בלייזר לימד אותי קצת, ואהיה מוכן לפעם הבאה", הוא צחק. "התואר הזה צריך להפוך אותנו לרעבים יותר. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים. נצטרך להסתכל על הטעויות ולהמשיך לעבוד ולהתחבר".

הפועל ירושלים, מחזיקת גביע ווינר לעונת 2023/24. דני מרון
חגיגה באדום/דני מרון

רנדולף התייחס גם לאמירות הרגילות של מאמנו, ששוב הכריז כי "אני לא מרוצה": "הוא אף פעם לא מרוצה. המנטליות שלו מיוחדת. הוא כל הזמן מוריד את הראש ועובד. אכפת לו ממה שקורה בתוך הקבוצה. לפעמים אתה בא לחדר ההלבשה אחרי משחקים, ומחכה לשמוע משהו טוב, אבל הוא לא מרוצה".

ירושלים תחווה הרבה ארנה בתקופה הקרובה: ביום שני הבא היא תפתח את ליגת העל במשחק ביתי מול הפועל חיפה, ובשבת הבאה (14 באוקטובר) תארח את הפועל חולון. כעבור שלושה ימים היא תחל במסע המחודש בליגת האלופות, כשתשחק באולמה מול בנפיקה ליסבון, שהעפילה אתמול מהמוקדמות לשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully