וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות "תתפטר" לקוז'וך בנתניה: "זה קומץ קטן, יודע מה האיכויות שלי"

מכבי נתניה המאוכזבת נכנעה למכבי חיפה אחרי שהובילה פעמיים, המאמן מודה: "זו פריבילגיה גדולה מדי מולם. האחריות שלי"

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

אחרי חמישה מחזורים, מכבי נתניה נותרה עם ניצחון אחד בלבד, והערב (ראשון) נכנעה 3:2 למכבי חיפה במשחק שבו הובילה פעמיים. רן קוז'וך מאמן הקבוצה שמע בסיום קריאות "תתפטר", כשרבים ביקרו את ההחלטה שלו לשחק עם חמישה זרים בלבד ולהשאיר בחוץ את הבלם פלאמן גלאבוב, שאולי יכול היה להתמודד טוב יותר עם פיירו.

קוז'וך אמר בסיום: "משחק לא טוב שלנו. כשאתה מבקיע ועולה ליתרון פעמיים מול חיפה זו פריבילגיה גדולה מדי לתת להם לחזור למשחק. מסכים שהיו מתנות בהגנה, אבל זו אחריות שלי, זה הסגנון שלנו, ולפעמים שחקנים עושים טעויות".

על ההחלטה להשאיר את גלאבוב מחוץ לסגל: "כל הדברים הנכונים הם תמיד בדיעבד. אנחנו צריכים לקבל החלטות, לפעמים קשות, זו החלטה של המועדון, ונחליט בכל משחק מי הזר שלא ישתתף, אני לא חושב שזו הסיבה שבגללה הפסדנו".

על קריאות הקהל "תתפטר": "זה קומץ קטן מאוד מהקהל, זה חלק מהמקצוע. אני יודע מה האיכויות של הקבוצה, יודע מה היתרונות שלי ומה החסרונות שלי, זה חלק מהמקוע, ומי שלא מתמודד עם זה שימצא מקצוע אחר".

כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
אכזבה לנתניה. כרם ג'אבר/ברני ארדוב

צפו בתגובות המאמנים בסיום

דגו, קוזו'וך, שרי: התגובות אחרי הניצחון 2:3 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

הקפטן כרם ג'אבר הוסיף: "ידענו שחיפה במשבר וצריך לנצל את זה, אבל אם אתה לא שומר על היתרון אתה מאבד את זה. לא צריך לחלק מתנות לקבוצה כמו חיפה, טעינו, ונתקן את הבעיות למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully