וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אמרנו שצריך להרוויח כבוד". שרי: "זה היה המשחק הכי חשוב"

מכבי חיפה נשמה לרווחה אחרי ה-2:3 על מכבי נתניה, המאמן: "הכי אינטנסיביים שהיינו השנה". על סבע: "היום חשבתי שאין צורך להשתמש בו"

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

מכבי חיפה יצאה הערב (ראשון) מתקופה לא פשוטה עם ניצחון חוץ 2:3 על מכבי נתניה במשחק מלהיב. הירוקים פיגרו פעמיים, אבל צ'ארון שרי בפנדל ופרנזי פיירו עם צמד ראשון בליגת העל, סידרו ניצחון ליגה שני העונה וקצת שקט לפני סדרת משחקים קשוחה הכוללת את פנאתינייקוס, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, ויאריאל, בית"ר ירושלים והדרבי החיפאי.

פנאתינייקוס, שתגיע לחיפה ביום חמישי למשחק במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, נחלצה הערב מהפסד ביתי עם 2:2 בדקה ה-96 מול פאוק סלוניקי. אלכסנדר ירמייף, החלוץ השבדי שהיה מועמד למכבי חיפה והפועל באר שבע בשנה שעברה, היה חתום על השוויון הדרמטי. הקבוצה של איבן יובאנוביץ' ניצבת כעת במקום השלישי בליגה היוונית, מרחק שש נקודות מאולימפיאקוס המוליכה, אבל גם עם משחק אותו היא צריכה להשלים.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"קצב מטורף, אבל זה כיף". מסאי דגו בסיום/ברני ארדוב
דגו, קוזו'וך, שרי: התגובות אחרי הניצחון 2:3 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

מסאי דגו סיכם: "היה חשוב להשיג ניצחון כדי לצאת לדרך חדשה. ראיתם את הגישה של השחקנים. אמרנו שצריך לזכות בכבוד, והיום היינו הכי אינטנסיביים שהיינו השנה. ספגנו פעמיים אבל כבשנו שלושה שערים ויכולנו לכבוש יותר. מאמין שנוכל לקחת את זה למשחק מול פנאתינייקוס ומשם לבאר שבע. זה קצב מטורף, אבל זה כיף".

על שרי: "אמרתי גם לו - אני מאמין שצריך להיות מנהיג אחד, הקפטן, והוא המנהיג הבלתי מעורער שלנו. בשבועיים הקשים האחרונים אני רואה אותו מרים את החבר'ה ומדבר עם כולם. פרנזי? אני גם מעריך אותו, הוא עובד קשה, לפעמים זה נראה שהוא מחמיץ, אבל אני מאמין שהוא ייתן עונה אדירה".

על ההגנה: "לא מתחבא מאחורי זה, אמרתי לשחקנים שאם לא נספוג במחצית השנייה ננצח, ועשינו התאמות. אני שונא לספוג שערים, צריך לשפר את ההגנה, אבל אני שמח שמשחק ההתקפה שלנו היה מצוין".

על הלחץ: "במועדון הזה מכבי חיפה אתה יכול שוב להפסיד והלחץ יחזור. המועדון הזה לחוץ, אני מרגיש את זה, אבל אני שמח להיות במקומות האלה מאשר להיות על מי מנוחות".

על דיא סבע, שלא שותף, והחילופים: "במחצית לא הייתי צריך לעשות שינויים. סבע? מאוד אוהב ומעריך, היום חשבתי שלא צריך להשתמש בו, אבל אני מאמין בו ויודע שהוא עוד ייתן את מה שהוא יודע"

דין דוד, דיא סבע, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא היה מרוצה. דיא סבע/ברני ארדוב

הקפטן צ'ארון שרי: "אני מרגיש שהיום היה המשחק הכי חשוב, ואני שמח שניצחנו, והכי חשוב זה שלוש הנקודות. דיברנו הרבה במשחק, דיברנו הרבה לפני המשחק ובאיספות, היה שבוע קשה, אבל ידענו שאנחנו יותר טובים ממה שהראינו על הדשא. היחסים עם דגו? הוא תמיד מקבל את הביקורת הכי גדולה, ואני שמח שאני יכול לעזור לו, וגם לקבוצה".

עוד הוסיף: "אני מרגיש שהיום היה המשחק הכי חשוב, ואני שמח שניצחנו, והכי חשוב זה שלוש הנקודות. דיברתי עם דגו הרבה במשחק, דיברנו גם הרבה לפני המשחק ובאסיפות, היה שבוע קשה, אבל ידענו שאנחנו יותר טובים ממה שהראינו על הדשא. היחסים עם המאמן? הוא תמיד מקבל את הביקורת הכי גדולה, ואני שמח שאני יכול לעזור לו, וגם לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully