וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש בוסטון רד סוקס לשעבר טים וייקפילד הלך לעולמו

וייקפילד בן ה-57 סבל מסרטן בגזע המוח, בעוד רעייתו סטייסי סובלת מסרטן בלבלב. היה שותף בכיר לזכייה בוורלד סיריס ב-2004, שקטעה בצורת של 86 שנה

שחקן בוסטון רד סוקס טים וייקפילד. Ezra Shaw, GettyImages
זכה בוורלד סיריס וסייע לשבור 86 שנות בצורת. טים וייקפילד/GettyImages, Ezra Shaw

טים וייקפילד, מגיש העבר של קבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס, הלך לעולמו הערב בגיל 57 - כך הודיעה הקבוצה בציוץ ב-X (לשעבר טוויטר).

"לבנו נשבר להודיע על אובדנו של טים וייקפילד", מסרה הקבוצה דקות ספורות לפני המשחק האחרון של העונה, וייקפילד היה בעל מסור, אב, חבר לקבוצה, פרשן ומנהיג אולטימטיבי. הוא נתן כל כך הרבה לאומת הרד סוקס".

וייקפילד החל את דרכו בפיטסבורג פייראטס ב-1992, ולאחר שנתיים במיינור ליג הגיע לבוסטון, בשורותיה הגיש מ-1995 עד 2011. הוא היה חלק משמעותי בקבוצה שזכתה בוורלד סיריס ב-2004 ושברה בכך בצורת של 86 שנים ללא אליפות. הוא נודע בסגנון ה"נאקלבול", זריקה איטית וסיבובית שזכתה לכינוי ההומוריסטי "הפרפר המשהק" בשל יכולתה לתעתע בחובטים.

לפני מספר ימים אמר קורט שילינג, חברו של וייקפילד לקבוצות האליפות של הרד סוקס ב-2004 וב-2007, כי הוא סובל מסרטן בגזע המוח ורעייתו סטייסי סובלת מסרטן בלבלב. הוא נכתש קשות על ידי שחקנים לשעבר מהרד סוקס, שאמרו כי האמירה לא אחראית והתנצלו בשמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully