וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "היריבות שלנו מתקשות לקבל את זה שאנחנו משיגים תוצאות"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 20:46

מאמן בני ריינה ב-103FM לאחר מהפך נוסף וניצחון על הפועל חיפה: "מנצחים משחקים גם עם יכולת ולא רק מזל. משמח אותי שאנחנו מציקים לכולם"

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

לוח המשחקים שהוגרל בפתיחת העונה סידר לבני ריינה פתיחה רצחנית, כאשר התארחה אצל מכבי נתניה, אירחה את הפועל באר שבע, יצאה לבלומפילד למפגש עם מכבי תל אביב ולאחר מכן אירחה את בית"ר ירושלים והתארחה אצל הפועל חיפה. עם זאת, כמו מכבי תל אביב שמולה סיימה ב-1:1, היא עדיין ללא הפסד העונה ועבורה תשע הנקודות שצברה מ-15 אפשריות משמעותן פתיחת עונה חלומית.

בתכנית הספורט ב-103FM, המאמן שרון מימר התראיין הערב (ראשון), יממה לאחר שהקבוצה רשמה מהפך שני ברציפות וניצחה את הפועל חיפה, סגנית המוליכה. "אנחנו מנצחים משחקים ועושים תוצאות טובות, גם עם יכולת ולא רק מזל", אמר בפתח השיחה, והוסיף כי "מתחילת העונה, כל פעם שיש תוצאה טובה, הקבוצה השנייה קצת מתקשה לקבל את זה. אנחנו לא מתייחסים, זה רק משמח אותי שריינה מציקה לכולם".

מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
"אנחנו לא מתייחסים, זה רק משמח אותי שריינה מציקה לכולם"/מאור אלקסלסי

מימר המשיך: "בעקבות הסגל שהצלחנו להביא, יש לי הרבה שחקני התקפה שהם מחויבים ועושים עבודה טובה. זה גם עוזר לנו להבקיע שערים, זה מייצר לנו קבוצה מאוזנת וזה מה שחשוב לנו. אנחנו מרגישים את השינוי בקבוצה ומקבלים כל משחק באמונה שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. זה בזכות השחקנים, כל יום שעובר אני מרגיש יותר בנוח איתם. וצריך להמשיך ככה".

לבסוף, סיכם מימר: "בשבוע הבא יש לנו את אשדוד אצלנו בבית. אם אנחנו נשנה גישה ונחשוב שזה משחק יותר קל ממה שהיה לנו עד עכשיו, אנחנו נגלה שזה יהיה המקום שנפלנו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully