וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה יצאה נגד הכוכב, ספגה איומים מיניים ו"התחננה" לסליחה

2.10.2023 / 0:16

העיתונאית האיטלקייה מריקה פרושיו נאלצה לבקש סליחה ו"להתחנן" בפני אוהדי הכדורגל מניגריה שיניחו לה לנפשה, לאחר שמתחה ביקורת על ויקטור אוסימן ברשתות החברתיות

תקציר: נאפולי - אודינזה 1:4/ספורט1

העיתונאית האיטלקייה מריקה פרושיו נאלצה לבקש סליחה ו"להתחנן" בפני אוהדי הכדורגל מניגריה שיניחו לה לנפשה, לאחר שמתחה ביקורת על חלוץ נאפולי ויקטור אוסימן ברשתות החברתיות.

הכל החל כאשר החלוץ הניגרי מחק מחשבון האינסטגרם שלו פוסטים הקשורים לנאפולי, בעקבות סרטון TikTok (שנמחק כבר) ששותף על ידי המועדון שבו הקבוצה לכאורה לעגה על אוסימן שהחמיץ פנדל. הסוכן של אוסימן אף איים לתבוע את נאפולי.

העיתונאית האיטלקייה מריקה פרושיו ביקרה את ויקטור אוסימן. אינסטגרם marikafruscio10, רויטרס, צילום מסך
הביקורת מוצדקת, אבל סיבך אותה. פרושיו/צילום מסך, אינסטגרם marikafruscio10, רויטרס

בתגובה למעשיו של אוסימן, היא כתבה: "אתה אלוף, אבל זה דורש ענווה. מה התועלת במחיקת התמונות של המועדון שסגד לך ותמך בך? מה הטעם לפלרטט ככה?? להגיש תביעה משפטית על סרטון סרקסטי? אדם אינטליגנטי היה צוחק על זה. תהיה המקצוען. תוריד את הראש למטה ותעבוד. בכל מקרה זו אשמתנו, שאנחנו הופכים את השחקנים האלה לכמעט אלים. רק החולצה, רק החולצה".

זמן קצר לאחר הפרסום שלה, עמוד המדיה החברתית שלה הוצף בתגובות של אוהדים מניגריה שקטלו את ה"עיתונאית" על הצהרתה. ברשתות החברתיות של ניגריה הכריזו מלחמה של ממש עליה, והחלו להסתער עליה, בין השאר באיומים "על רקע מיני", על פי הדיווחים.

בתגובה, היא נאלצה לעשות צעד חריג מבחינתה, וסגרה את עמוד האינסטגרם שלה (שבו יש לה כמעט מיליון עוקבים) לתגובות והפכה אותו לפרטי אחרי שורה ארוכה של הטרדות ותגובות נאצה.

לאחר מכן פרסמה פוסט נוסף באינסטגרם שבו התנצלה ואמרה שהיא לא התכוונה להעליב את ניגריה. "אנשים אהובים ויקרים מניגריה, אני נערת שואו שעובדת גם בתוכנית טלוויזיה הקשורה לכדורגל. בתגובה ובפוסט שלי, התייחסתי לשחקן הכדורגל הניגרי ויקטור אוסימן. לא רציתי להעליב, אבל זו הייתה נקודת המבט היחידה שלי והיה צריך להבין אותה כהצעה אישית. אני אוהבת את אפריקה, ותמיד הערכתי את הכישרונות שלהם ואת הערכים היפים במונחים של חברות וחיוביות שיש להם. אלה ימים כל כך מלאים בחדשות רעות, אז בואו נפיץ אהבה ושלווה. חיבוק לכולכם".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
העיתונאית האיטלקייה מריקה פרושיו. אינסטגרם marikafruscio10, צילום מסך
העליבה את אפריקה? פרושיו/צילום מסך, אינסטגרם marikafruscio10
העיתונאית האיטלקייה מריקה פרושיו. אינסטגרם marikafruscio10, צילום מסך
העיתונאית האיטלקייה מריקה פרושיו/צילום מסך, אינסטגרם marikafruscio10

הפרשה בין אוסימן לנאפולי כבר הסתיימה, אחרי שהקבוצה התנצלה בפניו רשמית, ואתמול מנהל הרשתות החברתיות של המועדון התפטר מתפקידו. מאז המתיחות אוסימן כבר הספיק לפתוח בהרכב, לכבוש ולהביע מחויבות. עמוד האינסטגרם של פרושיו עדיין סגור.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully