וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגס: "גם במכבי חיפה היו הרבה שינויים ובסוף היינו אלופים"

בריאיון לאתר הרשמי של הפועל תל אביב, הקשר העביר מסר לאוהדים אחרי הדרבי: "חייבים לראות את הכשלים ולהשתפר כדי שזה לא יקרה שוב בעתיד"

"מחוץ לקווים", 1.10/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

חוסה רודריגס הגיע ארצה כאשר הצטרף למכבי תל אביב, לאחר מכן היה מהזרים הטובים בליגה כאשר זכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות והקיץ הוא חזר לישראל לתחנה השלישית שלו, כאשר חתם בהפועל תל אביב. בריאיון לאתר הרשמי של האדומים לקראת המשחק מחר בטדי נגד בית"ר ירושלים (שני, 20:30), הוא סיפר על האכזבה מהדרבי וההתאוששות ממנו, המטרות שלו, האהבה הגדולה לישראל והקשר שלו עם האדומים האדומים בטוויטר.

תחילה נשאל רודריגס על הפסדו הראשון במסגרת הדרבי התל אביבי, 5:0 מהדהד מהאקסית: "התאכזבנו מאוד מהתוצאה, בעיקר כי ידענו את חשיבות המשחק עבור האוהדים שלנו ועבור הקבוצה, אבל שחקן בכיר במועדון גדול מתעורר יום אחרי המכה הקשה הזו, וכאיש מקצוע, אתה חייב לראות את הכשלים ולהשתפר כדי שזה לא יקרה שוב בעתיד".

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"צריך סבלנות, זה יתחבר". רודריגס מעביר מסר/לירון מולדובן

רודריגס בן ה-28 סיפר על ההחלטה להצטרף להפועל תל אביב: "אני שחקן שתמיד נוטה ללכת למועדונים גדולים כדי להילחם על דברים. אני יודע שהפועל מגיעה אחרי שנים רעות, אבל אני בטוח שיום אחד היא שוב תהיה בטופ של הכדורגל הישראלי. אני יודע שזו עונה של מעבר ויכול להיות שיהיו תקופות רעות. אך אני משוכנע שאם האוהדים והמועדון יהיו סבלניים - בקרוב נחזור להיות בין הטובים בישראל. לפני שהגעתי לכאן, היו לי אפשרויות אחרות עם פחות לחץ, אבל החלטתי לבוא לכאן כדי לקחת את הפועל לרמה הכי גבוהה, ואני יודע שאשיג את זה, כמו שעשיתי, למשל, בחיפה. באופן אישי, אני מנהיג שקט והמטרה שלי היא להביא את הפועל לאירופה ולהיות אחד השחקנים הטובים בליגה ובהפועל בפרט".

השנים הרבות בישראל: "לא דמיינתי שאחיה כאן, אבל אני שמח שהגורל הביא אותי הנה. אני אדם דתי והמדינה הזו קדושה עבורי. אני חושב שהטבעתי את חותמי בהיסטוריה של הכדורגל כאן וזה חשוב מאוד בשבילי - ואני רוצה לעשות זאת גם עם הפועל. אני גאה לייצג את ישראל ברחבי העולם, מקווה שיום אחד אוכל לשחק עבור הנבחרת ושהילדים שלי יגדלו כאן כישראלים".

על פתיחת העונה שלנו עד כה אמר: "לכל שינוי חייב להיות את הזמן שלו. סליחה שאני מעצבן ומזכיר שוב את חיפה, אבל זה אותו מצב או מאוד דומה לו. בהתחלה היו הרבה שינויים, אבל בסוף היינו אלופים במשך שנתיים כי האמנו בעצמנו. עכשיו קורה אותו דבר בהפועל, פתחנו טוב את העונה חוץ מהמשחק עם מכבי. צריך סבלנות, זה יתחבר".

לסיום אמר על פעילותו הרבה בטוויטר: "אני אוהב את הטוויטר, יש לי יותר מ-300,000 עוקבים בפלטפורמה הזו. זו רשת חברתית של ביטוי חופשי ואני אוהב לראות איזה דעות יש להם על המועדון, המשחקים והשחקנים שלנו. אבל בסופו של דבר אני מקצוען, ויש לכבד כל דעה בידיעה שהיא תמיד מנקודת מבט של אוהד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully