וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המנהלת מתכנן רפורמה, "מודאג במקסימום מהדרבי הקרוב"

1.10.2023 / 18:45

ארי שטינברג מתייחס לבעיות האלימות בספורט ("אסור שאוהד ירגיש כמו עבריין"), מתייחס לרפורמה בליגה ואופטימי לעתיד הענף: "הכדורסל הישראלי יעשה קפיצה השנה"

מחוץ לקווים: לקראת גמר גביע ווינר בכדורסל/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליגת העל בכדורסל תצא לדרך ביום שישי והתואר הראשון של העונה יחולק בהמשך הערב (ראשון) כאשר יתקיים גמר גמר גביע ווינר בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, אבל עוד קודם לכן נערכה מסיבת העיתונאים של מנהלת הליגה לרגל פתיחת העונה, בהשתתפות יושב הראש ארי שטינברג.

ארי שטינברג, יו"ר מנהלת הליגות בכדורסל. לירון מולדובן
שטינברג על הפרקט לפני חצי גמר גביע הווינר שלא התקיים/לירון מולדובן

ארי שטינברג: "אנחנו מתכננים פתיחה חגיגית של עונה, זו עונה ראשונה שאני פותח, אבל יש לנו מציאות לא פשוטה. לפני כמה ימים היה פה משחק עם אירוע חריג בספורט הישראלי בכלל. מבחן התוצאה מוכיח שכולנו טעינו, אנחנו כמנהלת, וכל השאר, כי בסוף לא היה משחק. האחריות היא עלינו, והאירוע הזה גרם לנו לחושבים.

"כולנו מלאי כוונות טובות לטובת הענף, אבל אם כל אחד יתמקד בכוונות שלו, לא יהיה ספורט. אוהד צריך להרגיש בטוח מאוד כשהוא מגיע לאולם כדורסל או למגרש כדורגל, אסור שירגיש לא רצוי או כעבריין בפוטנציה. לא נתעלם באלימות המתגברת במגרשי הספורט, ובכל המדינה. הספורט שייך לאוהדים, ואין לו זכות קיום בלי אוהדים.

"אירועים כמו שקרו השבוע לא יכולים לחזור על עצמם, אם לא נשלב כוחות המצב הנוכחי רק יחמיר ואני חושש לגורלו של הכדורסל הישראלי.

"אני בטוח שהכדורסל הישראלי יעשה קפיצת מדרגה השנה, בזכות האנשים החדשים, מתן אדלסון בהפועל ירושלים ועופר ינאי בהפועל תל אביב, ואת מתווה השר שיכניס מעל 25 מיליון שקלים לקבוצות. מתווה שיגרום לצמצום פערים בליגה.

"אני רוצה שהורים לילדים וילדות ירגישו בטוחים לשלוח את היקר להם מכל לענף הזה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"אני מודאג במקסימום מהדרבי בעוד חודש, נתחיל לעבוד על זה במיידי. הפקנו לקחים מהדרבים הקודמים, ביום חמישי ההנהלות והאוהדים הגיעו רגועים. הכל היה בסדר, מה שקרה לא היה צפוי, ותמיד צריך לצפות את הלא צפוי. אני רוצה להפריד את העונש מהקבוצות לפרט. הכדורסל הישראלי לא אלים, הרוב הגדול של המשחקים עובר באופן מושלם. יש משחקים שצריך לשים עליהם את הדגש, צריך למצוא את האיזון".

על שיטת ההכרעה בפלייאוף: "אני רואה ורוצה שסוף הליגה יהיה בטוב של חמישה משחקים מרבע הגמר ועד הגמר. זה מורכב. יש השנה 13 קבוצות ואני לא אוהב את זה, בשנה הבאה יהיו 14 קבוצות ואני מאוד לא אוהב את זה. מהרגע שיהיו 14 קבוצות נצטרך לעשות שינוי. יש לי הסכמה מאיגוד הכדורסל שגביע המדינה יהיה חלק מהנקודות של הליגה, כמו ב-NBA. אנחנו צריכים יציבות, אני רוצה לעשות רפורמה מקיפה בכל הקשור למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully