וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו ופרטיזן בפסגה בסרביה, תיקו לגנדלמן וגנט לפני מכבי תל אביב

הקשר הישראלי שיחק 69 דקות ב-0:2 בנפרדק, הפער מהכוכב האדום שוב ארבע נקודות. אקס נתניה נכנס בתוספת הזמן ב-1:1 אצל מולנבק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.10/ספורט1

ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד התבודדו הערב (ראשון) בפסגת הליגה הסרבית בזכות ניצחון שביעי ברציפות - 0:2 בחוץ על נפרדק. הקשר הישראלי שיחק 69 דקות והיה מעורב במהלך שהוביל לשער הראשון, אותו כבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אלדו קאלולו, שהיה מועמד למכבי תל אביב בשנה שעברה וחגג גול בכורה. שער עצמי בדקה ה-75 סגר את הסיפור ופרטיזן כעת עם 22 נקודות - שתיים יותר מבאצ'קה טופולה שאיתה סיימה בתיקו במחזור הפתיחה וארבע מעל הכוכב האדום בלגרד של ברק בכר ועומרי גלזר.

* אלי דסה שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-1:1 של דינמו מוסקבה בחוץ מול אחמט גרוזני. דינמו במקום השישי בליגה הרוסית אחרי 10 מחזורים, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה קרסנודאר של ולאדן איביץ'.

* נטע לביא השלים הבוקר 90 דקות במדי גמבה אוסקה, שהובסה 3:0 על ידי FC טוקיו. קבוצתו צברה שתי נקודות בלבד מתוך 15 האחרונות וירדה למקום ה-13 בליגה היפנית, כשנותרו חמישה מחזורים לתום העונה.

* עופרי ארד פתח בהרכב קייראט אלמטי ושיחק 68 דקות ב-1:1 בחוץ מול כספי אקטאו במחזור ה-24 בליגה הקזחית. קבוצתו נותרה במקום הרביעי, מרחק שמונה נקודות מאקטובה השלישית.

* עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-91 והיה שותף ל-1:1 של גנט במשחק החוץ מול העולה מולנבק במחזור התשיעי. גנט נותרה הבלתי מנוצחת היחידה בבלגיה, אבל היא במקום השני בגלל הפרש שערים נחות מזה של אוניון סן ז'ילואז. מאליק פופאנה (22) כבש לזכות הקבוצה שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי בקונפרנס ליג, אבל חבריו החמיצו לאחר השוויון של מקטאר גיי (45+4) וגם כניסתו של גיפט אורבן שחזר מהרחקה לא הועילה.

אוסמה חלאיילה שחקן גבאלה. גבאלה, אתר רשמי
כבר לא במקום האחרון. אוסמה חלאיילה/אתר רשמי, גבאלה

* אוסמה חלאיילה, לו שלושה שערים העונה בליגה האזרית, שיחק 90 דקות בניצחון החוץ של גבאלה 0:1 על קפאז. קבוצתו נחלצה מהמקום האחרון בזכות ניצחונה השני העונה. גלעד אברמוב לא בסגל.

* סער פדידה שיחק מחצית כמחליף ב-0:2 הדרמטי של אולימפיה לובליאנה אצל רוגשקה. אלופת סרביה עמדה לסיים משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, אבל כבשה פעמיים בתוך תוספת הזמן וצימקה את הפער מצלייה המוליכה לארבע נקודות.

* זיו מורגן שיחק 29 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של קלוז' 0:2 על אוניברסיטטאה קראיובה 1948. קבוצתו התאוששה מההפסד לראפיד בוקרשט במחזור הקודם וחזרה למקום השני ברומניה, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה סטיאווה בוקרשט.

* רוסלן ברסקי נכנס בדקה ה-61 והיה שותף לניצחונה של בוראץ באניה לוקה 0:2 בבית על ולז' מוסטאר. קבוצתו בפסגת הליגה הבוסנית עם 21 נקודות מתוך 24 אפשריות ומקדימה בחמש את הבאות אחריה.

* ארד בר ישב על הספסל של ציריך, שהביסה 1:4 בחוץ את לוצרן ושבה לפסגת הליגה השוויצרית. היא מקדימה בשתי נקודות את האלופה יאנג בויז, לה משחק חסר.

* מתן בלטקסה נותר על הספסל של אוסטריה וינה ב-0:0 הביתי בדרבי מול ראפיד. קבוצתו עם שש נקודות בלבד וניצחון בודד אחרי תשעה מחזורים וניצבת במקום ה-10 בליגה האוסטרית.

* גדי קינדה שיחק 13 דקות כמחליף בהפסד של ספורטינג קנזס סיטי 4:1 בסנט לואיס. וויליאם אגאדה, אקס הפועל ירושלים, צימק בתוספת הזמן.

* תאי בריבו לא שותף הלילה ב-1:1 של פילדלפיה בחוץ מול קולומבוס קרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully