וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא אסיסטים למדר בפנרבחצ'ה, זיו וגרנאדה עדיין ללא ניצחון

הרכז מסר 12 אסיסטים ב-58:95 על בודרומספור במחזור הפתיחה בטורקיה. הגארד קלע 10 נקודות ומסר שישה אסיסטים, קבוצתו שמטה יתרון דו-ספרתי בבית ונכנעה 102:91 לג'ירונה המושלמת

גרנאדה - ג'ירונה 102:91/ספורט1

הליגה הטורקית בכדורסל יצאה לדרך וכבר במחזור הפתיחה ובבכורה שלו במפעל, ים מדר שבר שיא קריירה כאשר מסר 12 אסיסטים והיה שותף מרכזי לניצחון הקליל של פנרבחצ'ה 58:95 על בודרומספור.

בנוסף לכך שרשם שיא קריירה עם 12 האסיסטים שחילק, הוסיף מדר 7 נקודות במשחקו הראשון בליגה הטורקית. מדר קלע את הזריקה היחידה שלו לשתיים, הוסיף 2 קליעות מ-2 ניסיונות מקו העונשין וגם קלע שלשה אחת מארבעה ניסיונות. מדר גם קטף שלושה ריבאונדים בקרוב ל-20 דקות על הפרקט להן זכה מז'ליקו אוברדוביץ', מאמנו החדש בפנרבחצ'ה שאליה הצטרף הקיץ מפרטיזן בלגרד.

ים מדר במדי פנרבחצ'ה. ליגת ה-VTB, אתר רשמי
שיא קריירה בבכורה בליגה הטורקית. ים מדר/אתר רשמי, ליגת ה-VTB

בספרד, יפתח זיו סיפק עוד משחק סביר במדי גרנאדה היום (ראשון), אך לצערו הקבוצה נותרה ללא ניצחונות גם בתום המחזור השלישי בליגה הספרדית. הרכז הישראלי קלע 10 נקודות ומסר שישה אסיסטים בכמעט 17 דקות על הפרקט, כשהאנדלוסים נכנעו בבית 102:91 לג'ירונה ששמרה על מאזן מושלם.

גרנאדה פתחה פער דו-ספרתי כבר ברבע הראשון ויתרון השיא שלה עמד על 12 לפני ההפסקה, אבל ברבע האחרון ספגו זיו וחבריו לא פחות מ-35 נקודות ובמהלכו האורחת השלים את המהפך בדרך לניצחון השלישי שלה העונה.

עוד בספרד, יריבת הפועל תל אביב בשלב הבתים של היורוקאפ, בדאלונה, גברה 75:89 על האלופה באותו מפעל אירופי, גראן קנאריה. במשחק המרכזי של המחזור, דיאנה בן ה-16 הלהיב וריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו בתוצאה 79:86.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יפתח זיו במדי גרנאדה. גרנאדה, אתר רשמי
עדיין ללא ניצחון העונה. זיו/אתר רשמי, גרנאדה

ישראלי נוסף ששיחק הערב זהו נועם יעקב, ששותף ל-13 דקות בהפסדה הביתי של וילרבאן 87:79 למונאקו בליגה הצרפתית. יעקב קלע נקודה אחת בלבד והתקשה להשפיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully