וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימור מסוכן: ההימור על דגו כמאמן מכבי חיפה עומד להיכשל?

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 14:43

בתחילת העונה היה נראה שההימור על דגו כמחליפו של בכר השתלם. אלא שבשבועיים האחרונים עושה רושם שהכישלון בבניית הסגל עושה את שלו וכל תוצאה מלבד ניצחון בנתניה (20:15, ספורט4) תהפוך את סיר הלחץ הירוק ל"התפרצות של הר געש אם לא ננצח"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

בעונתו הראשונה של ברק בכר במכבי חיפה, נקלעה הקבוצה כבר בפתיחת העונה לשני הפסדים - אחד מול הפועל כפר סבא והשני בדרבי מול הפועל חיפה. הרוחות סביב כפר גלים רעשו והקהל אף הגדיל והגיע לאימון כדי להביע את מורת רוחו. מכבי חיפה הייתה אחרי עשור שחון במיוחד והאוהדים שתלו בברק בכר את תקוות השינוי, פחדו שהם עומדים להתאכזב שוב. אלא שמאז הכול התהפך: בכר התרומם, הרים את הירוקים והצליח להוביל אותם לשלוש עונות חלומיות שכללו זכייה בשלוש אליפויות ושלב בתים בליגת האלופות.

בקיץ האחרון לא מעט גבות הורמו כאשר בכר עזב לכוכב האדום, והפור על מחליפו היה על מאמן קבוצת הנוער מסאי דגו. בחיפה כמובן פנטזו על תחילת עונה חלומית ובשלבים הראשונים של מוקדמות ליגת האלופות אכן היה נראה שההימור משתלם. הירוקים סיימו קמפיין מוקדמות מוצלח והבטיחו מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, אך בשבועיים האחרונים עושה רושם שהקיץ הלא מוצלח בלשון המעטה של הירוקים בכל הנוגע לבניית הקבוצה מתחיל לתת את אותותיו, והמתח סביב המועדון וגם סביב ההחלטה למנות את דגו עלה מדרגה אחת אם לא שתיים או שלוש. "אין ספק שיש לחץ, מכבי חיפה זה מועדון שהוא תמיד לחוץ אבל עכשיו התחושה היא אפילו גדולה יותר", מודה שחקן בקבוצה, "כולם מבינים שהלחץ שיש סביב הקבוצה בימים האחרונים יהפוך להר געש אם לא ננצח בנתניה".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מתחיל להרגיש את הלחץ. דגו/מאור אלקסלסי

ואכן הערב (20:15, ספורט4) יגיעו השחקנים של דגו למשחק מול מכבי נתניה כשכל תוצאה אחרת חוץ מניצחון תהפוך את סיר הלחץ הירוק להתפרצות געש של ממש. הקהל הירוק כבר מביע את חוסר שביעות רצונו ברשתות, תנועות ידיים נראו כבר במשחק האחרון על ידי השחקנים וגם הביקורות על המנהל המקצועי גל אלברמן בעקבות הבנייה של הקבוצה וההכנה בקיץ נשמעות מכל עבר.

דגו שומע את כל הדברים, אך לפי שחקנים ואנשים בקבוצה לא פועל תחת לחץ ודווקא זכה לשמוע מהנהלת המועדון מילים מעודדות מאוד במהלך הימים האחרונים, מילים של ביטחון עצום של יעקב שחר ואלברמן בכך שמדובר בכמה משחקים פחות טובים, אך שניצחון אחד יוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "אין תחושה של לחץ באימונים", מעיד גורם בקבוצה, "להיפך, האימונים מאוד רגועים אבל כולנו מרגישים את התחושה ואת המתח, נגיע לנתניה כדי לנצח ולצאת מכאן להמשך חלק יותר".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה לא תסכן את חזיזה, סונדגרן אמור לחזור ל-11 בנתניה

לכתבה המלאה
סטפן אומאונגה שחקן בני סכנין מול שואו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך לקבל קרדיט? שואו/מאור אלקסלסי

אם בעונות הקודמות ההיררכיה בקבוצה הייתה די ברורה, ברור לכולם שדגו עדיין לא הצליח לגבש את ההרכב שלו, כשגם הערב צפויים להיות שינויים ב-11 שיעלו על הדשא בנתניה. ענאן חלאילי צפוי לשוב להרכב, כשישנה התלבטות משמעותית גם בין אריק שוראנוב לדיא סבע בחלק הקדמי. דניאל סונדגרן ישוב גם הוא להרכב, בעוד ששואו עשוי להמשיך לקבל קרדיט וזאת לאור כך שהוא מציג יכולת טובה באימונים לתחושת הצוות אך רחוק מלהראות את זה עד כה בדקות המשחק. "בסוף בשורה התחתונה שום דבר לא מעניין היום חוץ מניצחון", אמר שחקן אחר, "יש לחץ והפער גם נראה גדול בגלל שני משחקים חסרים אז ברור לכולם שכדור ההרגעה היחידי זה ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully