וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בנות מכבי הארזים רמת גן ניצחו בקוסובו

ניצחו את פריזאיי 24:26 (12:11) במסגרת גביע אירופה, לאחר מהפך מרשים בדקות הסיום וחזרה מפיגור 24:22. הערב ייערך המפגש השני, גם הוא בקוסובו, והארזים תוכל להבטיח לעצמה עלייה לשלב השלישי

מכבי הארזים רמת גן. יחצ,
מכבי הארזים רמת גן/יחצ

מכבי הארזים רמת גן בונה לעצמה בשנים האחרונות מסורת מרשימה במפעל גביע אירופה לנשים בכדוריד. בשתי העונות האחרונות הקבוצה העפילה לשלב שמינית הגמר - והלילה היא פתחה את הדרך האירופית עם ניצחון בקוסובו על קבוצת פריזאיי 24:26 (12:11) - וזאת לאחר מהפך מרשים בדקות הסיום וחזרה מפיגור 24:22. מחר ייערך המפגש השני, גם הוא בקוסובו, והארזים תוכל להבטיח לעצמה עלייה לשלב השלישי.

ג'קי אנסטסיו ודוניה טאסיץ' הובילו עם 5 שערים כ"א את הקבוצה שמודרכת על ידי ניב ויינטרוב. מור שאול וקרן טפליצקי הוסיפו 4 כ"א. מאי יולזרי ויורטה זילנסקייט דנילוב תרמו 3 כ"א. שיר גבזה והשוערת הברזילאית ברונה קאמבוים כבשו שער - במשחק שנערך באולם ע"ש....ביל קלינטון. אגב, בארזים מעט חששו בשל הרגישות בין קוסובו לסרביה - כאשר טאסיץ' היא סרבית, שנאלצה גם להגיע בטיסה נפרדת, אבל המקומיים מלבד האבטחה שהציבו סביב הקבוצה - זכו גם למחמאות מהארזים על היחס האדיב.

מנגד, מ.כ חולון נוצחה הערב בספרד מול גראן קאנריה 37:15, ואיבדה סיכוי לפני משחק הגומלין שייערך גם מחר בספרד. תאדורה פטקוביץ' הובילה את המבקיעות של מ.כ חולון עם 4 שערים, שחר דנילוב הוסיפה 3, ליהיא אמר, שיר מחמלי ולירן זגורי תרמו 2 כ"א ומיכל שריד 1.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully