וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "כבר ארבעה משחקים שאנחנו חוזרים מפיגור, זה לא מקרי"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 9:51

בני ריינה המשיכה את פתיחת העונה החלומית שלה, המאמן הזהיר משאננות: "כל משחק הוא קרב וריינה לא פייבוריטית מול אף קבוצה"

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

מכבי בני ריינה גברה אמש 1:2 בחוץ על הפועל חיפה והמשיכה את פתיחת העונה המדהימה שלה. אחרי חמישה משחקים, ניצבת ריינה במקום הרביעי בטבלה, במאזנה כבר תשע נקודות והיא ללא הפסד. רק לצורך השוואה, בעונה שעברה השיגה ריינה שלוש נקודות בלבד, בחמשת מחזורי הפתיחה.
ריינה הגיעה למשחק אחרי הניצחון הגדול מול בית"ר ירושלים ובקבוצה חששו מירידת מתח, אך בסופו של דבר התברר שההיפך הוא הנכון. השחקנים של שרון מימר הגיעו מרוכזים מאוד ואפילו ידעו לצאת מפיגור, בדרך לניצחון מול האדומים מחיפה, שהרשימו עד כה בליגה.

מי שחשב לשמוע הצהרות מפוצצות מאנשי ריינה בעקבות המיקום הנוכחי בטבלה, התבדה ובמועדון ממשיכים, לפחות בשלב זה לדבר על צבירת נקודות לימים פחות טובים שעלולים לבוא בעתיד. "אנחנו זוכרים היטב את הרצף הארוך ללא ניצחון שיה לנו בעונה שעברה, לא נרצה שדבר כזה יקרה שוב, אבל אנחנו תמיד מוכנים לכל תרחיש. בסוף אנחנו מכבי בני ריינה, וצריך להישאר עם רגליים על הקרקע גם עכשיו".

שחקני בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
הלהיט של הליגה. בני ריינה/מאור אלקסלסי

"פתחנו את המשחק פחות טוב ונתנו להם להניע את הכדור בצורה קלה מדי ולא ממש היינו במשחק", אמר מימר אחרי המשחק. "ספגנו מפנדל שלדעתי החמירו איתנו ופה מתחיל סיפור המשחק וסיפור הקבוצה הזאת. רוב הקבוצות יכולות להישבר מדברים כאלה, אבל הוכחנו שוב אופי גדול. הרמנו קצב מאותו רגע ושיחקנו ברמה הרבה יותר טובה. זה לא מקרי, זה כבר ארבעה משחקים שאנחנו חוזרים מפיגור, פעמיים לתיקו ופעמיים לנצחון. בתור מאמן אני בתקופה שאני נהנה מכל רגע, גם לאמן אותם וגם לראות אותם משחקים.

על ההתקדמות של ריינה מהעונה שעברה: "אנחנו פה לא בשביל לדבר, אלא בשביל לעשות. העשייה שלנו במועדון מדברת בעד עצמה. אנחנו עובדים קשה והראש שלי כבר באימון מחר, לראות את השחקנים, לחבק אותם ולהגיד להם גם אני גאה בהם וזהו. מעבר לזה כבר מסתכלים למשחק הבא באשדוד, שהוא מלחמת עולם בשבילנו. כל משחק הוא קרב וריינה לא פייבוריטית מול אף קבוצה בליגה. מבחינת הליגה, אנחנו עדיין ריינה הקטנה שבונה את עצמה, וזאת הדרך להצליח. אם נתבלבל ונוריד רגל מהגז, נהיה במקום שאנחנו לא רוצים. אנחנו קבוצה שמאוד מאמינה בעצמה ומשחקת כל הזמן התקפי, עם ארבעה שחקנים בחלק הקדמי ולא מתבטלים מול אף אחד".

עוד בוואלה!

מלכת הקאמבקים: בני ריינה הנחילה להפועל חיפה הפסד ראשון העונה עם 1:2

לכתבה המלאה
מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
ניצח את הפועל חיפה ובית"ר, לא הפסיד למכבי ת"א ובאר שבע. שרון מימר/מאור אלקסלסי

מימר פירגן ליריבה והוסיף: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת במומנטום טוב, עם מאמן מצוין (רוני לוי, ר"ב), שכל משחק נגדו הוא אתגר קשה והפעם לשמחתי זה נצחון ראשון שלי עליו, בכל הקריירה".

לסיום התייחס מימר לשני הכובשים קוסטה ואזולאי ואמר: "זה היה שער ראשון של מארק קוסטה השנה ואני שמח בשבילו ובגלל שאנחנו משחקים עם הרבה שחקני התקפה, גם פרדי ורגאס שהבאנו שהוא שחקן מצוין, יש לנו רביעייה קדמית שהגול יכול לבוא מכל אחד מהם. לגבי שלומי אזולאי, יש דברים לפעמים שאתה לא יכול להבין. מה שיש לשלומי בראש ברגלים, זה משהו שהופך אותו למיוחד, הוא ה'אס' שלנו והלוואי שרק ישמור על עצמו ויהיה בריא ואני בטוח שהוא יכול לעזור לנו לעשות עונה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully