וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מדברת על פלייאוף עליון ורואה את ה"אקזיט" הבא באופק

1.10.2023 / 8:48

המלאבסים מרוצים ומכוונים גבוה אחרי ה-1:5 על בני סכנין, בו חזר לכבוש עידן טוקלומטי שעליו הוצב תג מחיר של 5 מיליון יורו

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:5/ספורט1

במכבי פתח תקוה היו שבעי רצון מהניצחון 1:5 על בני סכנין אתמול (שבת) וכבר מתחילים לדבר על פלייאוף עליון כמטרה אפשרית, לאחר שהקבוצה צברה תשע נקודות בחמישה מחזורים וטרם רשמה הפסדים.

המאמן בני לם היה עצבני מאוד מהיכולת של שחקניו בתחילת המשחק, הרבה מעבר לשער שספגו, ביצע שינויים ובא על שכרו במהפך מושלם. מאור לוי שעלה מהספסל לקח את ההזדמנות בשתי ידיים וסיים עם שער ובישול כשהוא מבצע הרבה עבודה במרכז השדה, אנאס מחאמיד לוהט בחלק הקדמי, עידן טוקלומטי ממשיך להבקיע ועשוי להפוך לאקזיט הבא של אבי לוזון כבר בינואר, כאשר תג המחיר שהציבו במועדון על החלוץ הצעיר עומד על חמישה מיליון יורו.

במועדון אמרו בסיום: "יש קבוצה עם אופי. היה קצת הלם אחרי השער של סכנין, אך מהר התאוששנו. כולם כאן נלחמים על ההצלחה שלהם".

עידן טוקלומטי עם מאור לוי שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
מהכוכבים של מכבי פתח תקוה. טוקלומטי ומאור לוי/דני מרון

אבי לוזון היה עצבני מאוד לאחר השער שהקבוצה ספגה והרבה להעיר, אולם במחצית כבר נרגע ונראה מחוייך כשאמר לשחקנים בירידה מהמגרש: "אתם נהנים לעשות את זה קשה".

בן שהר שהחלים מפציעה לא שותף. לם הבהיר כי החלוץ שחקן חשוב לקבוצה והוא יחזור לקבל דקות משחק כבר במחזורים הבאים. טל בן חיים סבל מנפיחות בברך ביום שישי ולכן לא לקח חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully