וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "הגבתי מהר ונתנו הצגה". מחאמיד: "חזרתי מהדלת הראשית"

חגיגות גדולות במכבי פתח תקוה לאחר ה-1:5 על בני סכנין, המאמן התגאה בחילוף המוקדם. סולומון: "נראינו רע, מבקש סליחה מהקהל"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:5/ספורט1

מכבי פתח תקוה המשיכה הערב (שבת) את פתיחת העונה המרשימה שלה, כשהביסה 1:5 את בני סכנין ונשארה במקום השלישי. המארחת חזרה מהר מפיגור בזכות צמד של אנאס מחאמיד ושער נהדר של עידן טוקלומטי, והמחליפים מאור לוי וסאליו גינדו הגדילו במחצית השנייה וקבעו את החמישייה הראשונה של המלאבסים בליגת העל מאז ה-0:5 באשדוד במאי 2014.

"יש לנו קבוצה טובה, אני מאוד מרוצה", התגאה המאמן המנצח בני לם. "אני חושב שהגבתי נכון עם החילוף המוקדם ושינוי המוערך אחרי חצי שעה. החוכמה היא להגיב מהר ולא לחכות למחצית. ראיתי שזה לא טוב, הגבתי ופתאום המשחק השתנה ונתנו הצגה. מגיע שאפו לשחקנים, יש פה צעירים ועוד שחקנים מהלאומית, ואמרתי להם שאין תחליף לרצון ולהשקעה. כל משחק הוא על שש נקודות, עד מחזור 10-12".

אנאס מחאמיד, שבמאזנו העונה כבר שלושה שערים ושני בישולים: "חיכיתי הרבה זמן להגיע לליגת העל מהדלת הראשית. הייתי פוטנציאל גדול ולא התחבר לי בגיל צעיר. מכבי פתח תקוה קיבלו אותי לתפארת, זו משפחה חמה. לי ולבני יש קשר מצוין עוד לפני מכבי פתח תקוה, מהגילאים הצעירים. הוא מאמין בי וזה מועדון מחבק וחם. הניצחון הזה הקפיץ אותנו גבוה בטבלה, זה משחק שהיה צומת דרכים".

על ההצלחה האישית: "אני שמח שיש תחרות טובה בין החלוצים, אתה חייב להיות מצוין כדי לשחק וזה עושה לי טוב. הקבוצה רק מרוויחה מזה. בתחילת העונה שמתי לעצמי מטרה לשחק בהרכב ולהיות דומיננטי בקבוצה. עכשיו יש לי שלושה שערים בליגה ושניים בגביע הטוטו, ואני לא מתכוון לעצור. אני עובד קשה ורוצה לטפס הכי גבוה שיש, עם מכבי פתח תקוה כמובן".

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
"מגיע שאפו לשחקנים". בני לם/דני מרון

סלובודן דראפיץ', מאמן בני סכנין: "הרבה דברים מוזרים קרו היום, גם מנטלית. היו שלוש טעויות שנתנו להם אחרי שהובלנו 0:1, גם היו פציעות, אבל נצטרך לעבור את הימים האלה. לא היינו מספיק בוגרים אחרי מכבי חיפה. למזלנו זה רק שלוש נקודות ואנחנו מסתכלים הלאה, נקווה שהפצועים יחזרו לקראת מכבי נתניה. אי אפשר להסביר את הטעויות, שלאעטה, גנטוס וחילו הם שחקנים שבדרך כלל לא טועים כך. הפסדנו בצדק, הם היו יותר טובים חוץ מרבע השעה הראשונה. נמשיך הלאה, נאמין בדרך ונחכה לשבוע הבא".

לקראת המפגש עם מכבי נתניה במחזור הבא, אמר: "אני נתנייתי, אני גר שם. זה המקום אליו הגעתי כשעזבתי את יוגוסלביה ב-1988, אבל אימנתי כבר בהרבה מקומות אחרי נתניה ובשבילי זה עוד משחק".

המגן אביב סולומון סיכם: "פתחנו טוב והרגשנו טוב, אישית הרגיש לי שהקבוצה שם, אבל חטפנו גול מטעות שלנו ולא הגבנו טוב לחילוף. דברים השתבשו ומשם זה רק התדרדר לצערי. סלובו הזהיר אותנו מירידת מתח אחרי מכבי חיפה, באנו מוכנים, אבל לפעמים בכדורגל דברים לא הולכים לפי מה שאתה רוצה. נתנו הכול, אבל לצערי נראינו רע. אנחנו לוקחים אחריות ואני מבקש סליחה מהקהל. אנחנו לא אמורים להיראות ככה. למרות ההפסד, התחיל פה תהליך מיוחד ואני מאמין בקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully